SiriEveline Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Her kommer endelig bildene som lovet Loke! PS: De er ikke redigert på noen måte, og forminsket i kvalitet men det er nå bedlington for det om 1 Siter
Mud Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Hurra! Herregud, Mozza er rimelig langt fra utstillingskondisjon... Fine bilder, takk Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Denne var kraftig (sammenligna med Mozza) og flott, synes jeg! Siter
SiriEveline Skrevet 24. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Dette tror jeg er hannhunden, var med en tispe også. Men trenger kanskje ikke å nevne at han klippet fra han kom (kort tid etter oss ca. 09.00) og til han var i ringen, ca. 10.30 Hunden var rimelig bustete og slik da han kom, og endte i den formen der Siter
Mud Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Denne var kraftig (sammenligna med Mozza) og flott, synes jeg! Du vet at krøllene er rettet ut, sant? De ser mye kraftigere ut når de er fluffet opp. Men det ser ut til å være en hannhund, veldig nysgjerrig på hvem det er.. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Du vet at krøllene er rettet ut, sant? De ser mye kraftigere ut når de er fluffet opp. Men det ser ut til å være en hannhund, veldig nysgjerrig på hvem det er.. Altså, bare så du veit det, så er jeg ganske dreven på bichon frisé-klipp og grooming, så jeg skjønner akkurat hvordan de har gjort det. Siter
Mud Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Altså, bare så du veit det, så er jeg ganske dreven på bichon frisé-klipp og grooming, så jeg skjønner akkurat hvordan de har gjort det. Da skjønner du mer enn meg 1 Siter
L8 L Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Du vet at krøllene er rettet ut, sant? De ser mye kraftigere ut når de er fluffet opp. Men det ser ut til å være en hannhund, veldig nysgjerrig på hvem det er.. I følge katalogen heter han Cimisa's For Your Eyes Only, åpen klasse. Det var visst også med en juniortispe (og jammen meg hadde ræ*en min sneket seg med bak her også ) Siri Eveline: Du tok ikke tilfeldigvis bilde av amstaffen som var føre disse i ringen? Siter
Mud Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 I følge katalogen heter han Cimisa's For Your Eyes Only, åpen klasse. Det var visst også med en juniortispe (og jammen meg hadde ræ*en min sneket seg med bak her også ) Siri Eveline: Du tok ikke tilfeldigvis bilde av amstaffen som var føre disse i ringen? Takk! Juniortispa, har du navnet hennes også? Siter
L8 L Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Takk! Juniortispa, har du navnet hennes også? Javisst! Hun heter Cimisa's Busnel Siter
Mud Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Javisst! Hun heter Cimisa's Busnel Ok, kjenner til oppdretter. Hannhunden er en forhund, noe som forhåpentligvis forklarer hvorfor man trengte så mye klipp Håper jeg... Siter
L8 L Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Ok, kjenner til oppdretter. Hannhunden er en forhund, noe som forhåpentligvis forklarer hvorfor man trengte så mye klipp Håper jeg... Begge eies av samme person som også er del-oppdretter, står det iaf i katalogen. De er forøvrig hel-søsken fra (samme kombinasjon gjort 2 ganger). Men dette finner du sikkert ut i dogweb også, jeg bare babler Siter
Mud Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Begge eies av samme person som også er del-oppdretter, står det iaf i katalogen. De er forøvrig hel-søsken fra (samme kombinasjon gjort 2 ganger). Men dette finner du sikkert ut i dogweb også, jeg bare babler Har ikke dogweb på Mob Oppdretter er bror av en barndomsvennine, verden er liten Så jeg har snoket på hjemmesiden dems før og lagt merke til Hannhunden. Liker han, han er flott. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 25. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 I følge katalogen heter han Cimisa's For Your Eyes Only, åpen klasse. Det var visst også med en juniortispe (og jammen meg hadde ræ*en min sneket seg med bak her også ) Siri Eveline: Du tok ikke tilfeldigvis bilde av amstaffen som var føre disse i ringen? Det gjorde jeg dessverre ikke, var helt tilfeldig at jeg fikk tatt bilde av disse.. ellers har jeg bare litt fuglisser, ridgeback og dalmis Er det stumpen din på det første bildet? Er så gøy å ta bilder på utstilling og legge ut på sonen, for det sniker seg alltid en sonis inn i bildet uten at man vet det Hihi! Siter
L8 L Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Er det stumpen din på det første bildet? Er så gøy å ta bilder på utstilling og legge ut på sonen, for det sniker seg alltid en sonis inn i bildet uten at man vet det Hihi! Ikke bare det første bildet egentlig Og ja, det sniker gjerne en sonis eller to i bakgrunnen hehe... Siter
Recommended Posts