Caroline Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 9 aussier, det var tre mer enn jeg hadde kommet fram til selv, så nå er jeg litt nysgjerrig på hvem de siste er... Siter
Guest Jonna Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Bare lille Ikke-pikke jo. Blir spennende *krysser fingrene* og Benedicte du MÅ sende sms! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Herregud, 19 shibaer! Søren, nå er jeg litt lei meg for at jeg ikke fikk ordna med transport, for det hadde vært kult å dra dit og røske litt opp i Enerhaugen-eneveldet. Heia Lexie! Siter
Bikipile Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Herregud, 19 shibaer! Søren, nå er jeg litt lei meg for at jeg ikke fikk ordna med transport, for det hadde vært kult å dra dit og røske litt opp i Enerhaugen-eneveldet. Heia Lexie! Ja, vi skal nok slå dem alle vi Hadde virkelig trudd at det skulle være veldig mange flere, ble veldig overraska nå gitt. Det flakser hvite underullshår overalt nå, men jeg krysser fingrene for at hun ikke ser helt j...ut på utstillinga Edit: 10 shibaer foran Lexi Siter
Ingidano Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 11 eurasiere, en av de vet eg ikkje kommer. Er minst 5-6 hanner ut i fra startnummeret til min, så da blir det vel kamp om certet Siter
trevi Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 1 malle 11 groen 11 terv 3 eller 4 av tervene kommer fra meg (har ikke fått bekreftelse på den siste at hun faktisk meldte på) 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Ja, vi skal nok slå dem alle vi Hadde virkelig trudd at det skulle være veldig mange flere, ble veldig overraska nå gitt. Jeg syntes det var mange, jeg! På NKK Bjerke i fjor var det 13 shibaer og på D4A 38... Siter
ipadda Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 12 gårdshunder. Normalt antall til Bergen å være. Siter
Monab88 Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Bare 41 bernere! Jeg skal være hjemmesitter og heie på halvsøstra til Bella som står for championatet. Siter
Anette Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 11 cardigans det samme nummeret som er på de fleste utstillinger da vet jeg ca hvem alle er også Siter
lucy Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Jeg skal skrive på søndag, men vet ikke for hvem enda. Ser at det bare er utenlandske dommere på søndag, krysser fingrene for en (tydelig) svenske eller evt iren Siter
Synnikken Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 32 mops og oppmøte kl 11. Snasent. Siter
Yodel Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 8 basenjier. Jeg vet om 46 med sikkerhet, og har en anelse på de siste 1 Siter
Anette Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 8 basenjier. Jeg vet om 46 med sikkerhet, og har en anelse på de siste jeg håper du mener 4-6 Siter
HHC Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 8 basenjier. Jeg vet om 46 med sikkerhet, og har en anelse på de siste Her må du nok sende NKK en mail og be dem rette opp i alle de som har falt ut av PM Bare 37 flatcoats - jeg stiller 2 av dem og begge står for championatet Snilleste oppdretterdama ordnet opp så jeg kommer meg over og får overnattet innenfor studentbudsjett! (PS! Hun fikk ikke avbestilt sine togbilletter så hun har miniprisbillett til seg + 2 hunder om noen er interessert? Bort fredag hjem søndag.) Siter
Benedicte Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Bare lille Ikke-pikke jo. Blir spennende *krysser fingrene* og Benedicte du MÅ sende sms! Wee! Jeg skal sende SMS 15 rottweilere 8 vorstehhunder 1 kelpie 9 aussier Det blir knapt med tid mellom vorstehhundene og Ikke. Siden Ikke er alene i rasen, montro om jeg kan får stille henne litt senere? Siter
MegaMarie Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Da har jeg klart å finne ut av 4 andre svartinger påmeldt, og noen som ikke er påmeldt. Ser ikke ut til at det blir 50 påmeldte selv om jeg har meldt på Hmm.. Da stemmer vel ikke plasseringen jeg tippet hun kom til å få, med mindre de er tisper hele gjengen Kanskje like greit Bare lille Ikke-pikke jo. Blir spennende *krysser fingrene* og Benedicte du MÅ sende sms! Jeg hadde helt glemt Ikke og lurte fælt på hvem den ene kelpien var 22 papilloner Dette blir spennende! Siter
Yodel Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Det er ikke for ingenting jeg er lærer i grunnleggende matematikk altså (Jeg skrev først 4, tenkte meg om og rettet til 6- trodde jeg) 1 Siter
xxx12345 Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Hmm.. Da stemmer vel ikke plasseringen jeg tippet hun kom til å få, med mindre de er tisper hele gjengen Kanskje like greit 5 av dem er tisper, så det er vel teoretisk mulig - men jeg synes ikke du skal ha rett lell nei 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Wee! Jeg skal sende SMS 15 rottweilere 8 vorstehhunder 1 kelpie 9 aussier Det blir knapt med tid mellom vorstehhundene og Ikke. Siden Ikke er alene i rasen, montro om jeg kan får stille henne litt senere? Møtt opp tidlig også hører du med ringsekeritæren og evt sekritariatet. Du får helt sikkert stille etter Aussiene som du spør. Siter
Bellare Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Wooah, 4 andre Coton + Pia. Får håpe Pia klarar å oppføre seg Siter
Monica123 Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 1 lundehund(trudde det skulle være fler siden det er Nkk utstilling) og 59 sheltie.. Seriøst 59 stk liksom kjenner nervene stiger.. Siter
rottmaneier Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 12 gårdshunder. Normalt antall til Bergen å være. Vet du hvem noen er? Jeg vet kun hvem 6 er inkludert våre *nysgjerrig* Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.