Angilja Skrevet 18. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 I dag er valpene 1 uke! Har ikke hatt tid til å ta individuelle bilder i dag, travel dag med valpekjøper-besøk osv, se om vi får det til i morgen! Men et lite stemningsbilde fra valpekassa i kveld har vi! 6 Siter
ida Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Skrevet 18. Juli 2012 For en mammajobb hun har Tenk, for en uke siden var alt det der inne i magen 1 Siter
Angilja Skrevet 21. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2012 Jeg synes tiden går så fort, og gruer meg til denne gjengen skal flytte. Det hjeper ikke hva dere sier om at jeg kommer til å bli lei altså, jeg ble ikke lei sist, og kan ikke se at jeg skal bli det nå heller Ok, ingen grunn til å henge med hodet, de er bare 1 1/2 uke enda, og det er mye som skal nytes, koses, oppleves og fotograferes innen de flytter! jeg er forelsket i småtrollene mine!! Flere bilder på hjemmesiden vår 6 Siter
Taz Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Skrevet 21. Juli 2012 Nydelige små isbjørner. Og veldig fine bilder. 1 Siter
Toril Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Skrevet 21. Juli 2012 Endelig et menneske etter min smak Man blir IKKE lei valper Nydelige er de,og om ei uke er det ikke plass til dem samtidig ved matbaren 3 Siter
Angilja Skrevet 26. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 I går ble valpene 2 uker! Her er gjengen: Blå hann Brun hann Grønn hann Svart hann Grå-blå hann Gul tispe Lilla tispe Rød tispe Rosa tispe Rosa-sort tispe 1 Siter
Angilja Skrevet 26. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 oooog noen bilder fra valpekassa: 4 Siter
Stine Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Rosa/sort! Eller jeg ser liksom ikke så forskjell på dem, men det var noe med hu 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Er det mulig å være så nusselige da De ser jo ikke ut som små rotter de her, de er bare små, søte valper Siter
Angilja Skrevet 26. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Rosa/sort! Eller jeg ser liksom ikke så forskjell på dem, men det var noe med hu Artig at du sier det, for jeg har det også sånn! De er sååå like alle sammen, men hun altså jeg og Huldra sa "oj" samtidig når hun kom ut, hun har "noe" jeg ikke kan sette ord på. Er det mulig å være så nusselige da De ser jo ikke ut som små rotter de her, de er bare små, søte valper Takk Godt det ikke er bare i mine oppdretterøyne de er søte 1 Siter
Puttiva Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Åååh, de er så fiiine! Også så fine bilder Siter
Arielle Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 *komme seg fort ut herfra* Noe så aldeles nydelig da Siter
Guest lijenta Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Nydelige valpebilder du har tatt av nydelige valper Siter
Ganzie Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Isbjørner :wub: Herregud så nydelige Siter
H P Skrevet 3. August 2012 Rapporter Skrevet 3. August 2012 Noe så søtt! Også så digre etter bare en uke Siter
Angilja Skrevet 5. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2012 Oj, ser jeg har glemt 3 ukersbilder i denne tråden(de ble 3 uker på onsdag), vel vel, bedre sent en aldri! Det er MANGE flere bilder på hjemmesiden vår Brun hann Blå hann Gråblå hann Grønn hann Sort hann Gul tispe Lilla tispe Rød tispe Rosa tispe Rosasort tispe 3 Siter
Stine Skrevet 5. August 2012 Rapporter Skrevet 5. August 2012 Heier fortsatt på rosa/sort jeg altså! Men ellers er alle helt utrolig nydelige Siter
Angilja Skrevet 21. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2012 Småtrollene vokser, og de vokser, og vokser litt til!! I dag har vi vært på vår første skogtur, så mye spennende å utforske for 10 små valper på (snart) 6 uker! Rosasvart tispe Rød og rosa jakter på Shiras bånd Gul tispe Gul tispe Lilla tispe Rosa- rosasvart- lilla Shira og tispevalpene Lilla tispe blågrå hann Sort hann Grønn hann Sort hann Grønn hann Blå hann 7 Siter
Toril Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Åhh herligheter.Tenk å få møte de der på tur :-) 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 21. August 2012 Rapporter Skrevet 21. August 2012 Finnes det noe søtere? Men hvordan klarte du å passe på ti sånne i skogen? Eventyret "Gjete kongens harer" dukket opp i hodet mitt! 1 Siter
Angilja Skrevet 21. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2012 Finnes det noe søtere? Men hvordan klarte du å passe på ti sånne i skogen? Eventyret "Gjete kongens harer" dukket opp i hodet mitt! 5 om gangen er nok, 10 hadde blitt kaos i mitt hode (og i skogen) evt kanskje jeg skulle trent en av bc'ene til å gjete valper..? 4 Siter
Recommended Posts