Angilja Skrevet 11. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 10! Da blir det spennende å se om vi får bonusvalper 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Gratulerer med de ti, da blir det spennende å se om det kommer flere. Så flink Shira har vært - for en lang dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Shira er så flink! Håper på bonusvalp(er), jeg altså! Shira lager jo så flotte valper, kan ikke bli nok av dem i verden vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 hva skjeeeeeeeeeer? ittno oppdateringer på 3 kvarter jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 11. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Ikke noe nytt å melde jeg er usikker på om det er over eller ikke, vi holder oss våkne og ser det ann utover. men et bilde (for dere som har FB) kan vi ta med! 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Gratulerer med (sålangt) 10 små vidundere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Helledussen Det er ikke så rart hun var tykkedame på slutten, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Tenk at alle de har vært i magen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Grtulere med ti små, men håper det blir flere å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Gratulerer med mange små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer med masse nydelige valper!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer med en hel bøtte små valper . Gleder meg til bildespam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 12. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Tusen takk for gratulasjoner! Det kom ingen flere valper, så nå er det en valp pr pupp, fint ja! Glad det ikke kom flere, særlig for Shiras del, også er jeg veldig velig glad for at fødselen gikk så bra og at alle valpene klarte seg (vi mista en sist, det var lite trivelig..)! 5 hanner og 5 tisper, super fordeling!! 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer med 10 små herlige Gleder meg til bildespam ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer! Det var litt av en jevn fordeling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer så masse Synes mammavoffsen fortjener en stor klem fra meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer så mye med ti-lingene.Godt jobbet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer med mange søte små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer så mye! Heldig, du, som får kose deg med disse små byltene i to måneder framover Tror jeg må lure med meg mannen og valpebisken til Orkdal til høsten, så han får sosialisert seg på hester og hun får sosialisert seg på flere trivelige samojeder, viktig det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer med flott kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer så mye med alle 10! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 Gratulerer så utrolig mye! Herregud, jeg vil ha :w00t: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 gratulerer med alle valpene! Du får det virkelig travelt, men moro, om noen uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts