LadyBird86 Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Bikkja mi våknet i natt og ulte og bar seg - måtte UT! (Klokken 02.00... ugg) "tisset" da hele 8 ganger og ville gjerne fortsette med det, bare småskvetter, trodde jeg. Men da jeg så på urinen i snøen, var det jo litt blod i det! Hun er 10 mnd, er det hennes første løpetid? Jeg har j o ikke peiling, hun har vel ikke UVI? Ettersom hun vil sette seg ned som om hun skal tisse? Eller er det bare at hun ikke skjønner en døyt selv..? hehe... inne vasker hun seg nedentil, og jeg ser ikke noe blod på gulvet. Så derimot pittelitt blod der nede når jeg studerte henne i natt.. hmmmmm .... Allmenntilstand: tilfredsstillende, afebril og kald, våt snute... i full energi og fart... Hennes første løpetid?! stooore jenta mi .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Snu ho over på ryggen og sjå om ho er hoven 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Hvis hun tisser blod tror jeg kanskje jeg ville tatt en telefon til vet. Selma blør ganske mye når hun har løpetid, det blir flekker over alt, men hun tisser ikke blod. Du kan også trykke litt dopapir bak der, for om det er løpetid vil det nok bli litt rødt på papiret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Første løpetida til Sita så det ut som hun tissa rosa. Det var selvfølgelig ikke rosa tiss, men urinen blanda seg med blodet på vei ut. Sp det kan godt hende Prøv som Sara sier med litt papir. Ellers blir de aller aller fleste tispene hovne i løpetida. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Snu ho over på ryggen og sjå om ho er hoven Eller bøye seg ned og kikke under halen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2012 Men hvis en hund uler og vil ut, og deretter småskvetter mange ganger og tisser blod så ville jeg tenkt på urinveisinfeksjon! Og det skal man ikke spøke med. Ring og snakk med veterinærvakta du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LadyBird86 Skrevet 25. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Det var nok noe ulumskeher den gangen, for det ble kun blødning den ene dagen.. Dette er jo en mnd. siden, og nå blør hun litt igjen.. Har hun sin første løpetid nå da? Jeg er ikke så erfaren med dette, kjenner jeg hun virker ikke hoven, heller. Kjempefin allmenntilstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Jeg ville nok tatt en telefon til vet., jeg. Og fortalt om hvordan det var sist og er nå, og hørt om de mener du burde komme innom eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LadyBird86 Skrevet 25. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Jeg ville nok tatt en telefon til vet., jeg. Og fortalt om hvordan det var sist og er nå, og hørt om de mener du burde komme innom eller ikke. Ja, jeg får nok gjøre det i morgen. Takk for råd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts