HHC Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Håper det ordner seg før den tid, men flatfolket reiser antakelig i Juni - så dersom det ikke skulle ordne seg innen den tid så får du på meg 1 Siter
Yodel Skrevet 17. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Håper det ordner seg før den tid, men flatfolket reiser antakelig i Juni - så dersom det ikke skulle ordne seg innen den tid så får du på meg Oj, supert- den er notert. Men er det SIKKERT at de event. kan ta han med i Juni, om vi ikke får ordnet noe tidligere? Siter
Bananen Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Håper det ordner seg før den tid, men flatfolket reiser antakelig i Juni - så dersom det ikke skulle ordne seg innen den tid så får du på meg Håhå, jeg skal passe på å flatifisere Domino før han drar, jeg! 1 Siter
soelvd Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Skrevet 21. Februar 2012 Du kan få nr til noen som frakter hest fra norden og til England/Irland om det er aktuelt. Men den reisa blir gjerne på 5-7 dager. De har visst hatt med hund før på sånne turer. Søsteren min har importert to hester fra de.. 1 Siter
Yodel Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Har tatt kontakt med ørten hestefolk, og har for det meste ikke fått svar. De som svarer kan ikke. Vi har blitt enige om at jeg skal vise han litt her i Norge, og bl.a. på spesialen i slutten av Mai, og derfor skal han optimalt dra tidligst mandag 28. mai (pinseaften) eller tidlig i Juni. Tar gjerne imot flere forslag om folk som vurderer bilveien til england Edit: Dersom vi ikke finner noen som skal kjøre er planen å fly til Brussel / Belgia og eier vil ta båt over for å hente der. Om noen har planer om å fly til Belgia på det tidspunktet kan jo det også være av interesse Siter
Anette Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Jeg skal til england i oktober om ingenting har løst seg før 1 Siter
simira Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Jeg skal til england i oktober om ingenting har løst seg før Før det skal jeg også. Men får dessverre ikke til før i juli, det er vanvittig mye som skjer framover. 1 Siter
AnnChristin Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Skrevet 14. Mars 2012 Ferieplanene mine er tomme, men dessverre er heller ikke de før i starten av juli da :/ Hvis jeg plutselig vinner penger gjør jeg det før, ifølge NAF er det jo knappe 4000 kr for bensin den strekningen! Og enhver grunn til å dra til england er en god grunn Siter
Recommended Posts