Ozzy Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Har klipt feil ordentlig for første gang, og har hverken fyrstikker, potetmel eller blodstopp. Nå har jeg surret på litt bandasje og tredd på en potesokk, men han blør igjennom, Har også forsøkt å holde trykk på det i 5 minutter uten hell. Hvordan få det til å slutte å blø? kan det hjelpe å hive han i snøen? Er vel -8 ute nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Litt malt pepper vil også fikse saken.. Svir litt mer enn potetmel, men det funker.. Vanlig hvetemel funker også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Pepper skal jeg prøve. Litt vondt for han stakkar, men han tåler vel det. Har ikke hvetemel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Prøvd å la ham gå ute litt i snøen dersom dere har det? Det får blodkaren til å trekke seg sammen, og funker i 70% av tilfellene. Jeg gjorde nøyaktig det samme med Ganzie i går, og da hjalp ingenting, hverken kulde på kloa eller potetmel. Endte med at jeg hadde på masse potetmel, og så pakket jeg labben godt inn i bomull (mye bomull!) og surret på en bandasje. Sluttet å blø etter noen timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 At kulde trekker sammen bodkar er greit nok, men så er jo snøen våt og vil løse opp det størkna blodet.. Så stopper nok ikke litt større blødninger ifra kloen vil jeg tro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Tok pepper, han ble fryktelig snurt og gjemte seg bak gubben etterpå, men tror ikke det blør så mye nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Jeg brukte alltid pepper, de får ikke vondt av det (hvertfall har jeg aldri sett en som har fått vondt av det), og det er supereffektivt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts