Gå til innhold
Hundesonen.no

Mykt lærbånd


Poter
 Share

Recommended Posts

Felleskjøpet sine er innmari greie, faktisk (om jeg husker rett, er det Alaclær). Ikke så himla dyre heller. Etter et par gangers bruk er de perfekte. :)

Takk for tips! Har jo faktisk en felleskjøpsbutikk rett nede i gata her, får ta meg en tur innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FK sine er gull. Men når du kjøper halsbånd, kjøp ett som passer på de ytterste hakkene. De vil strekke seg ved flittig/konstant bruk.

Regner med at du mener innerste hakkene? Siden det strekker seg, og etter min logikk da blir større?

Hmm.. kanskje jeg skal følge det eksempelet, trenger et laaangt lærkobbel :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lola Pagola:Jeg kjøpte en gang et skinnbånd fra en nettbutikk som liksom skulle være så mykt at!Jada særlig det.Hardt var det og etter noen ukers bruk sprakk læret skikkelig!Kastet det jeg.

De fra www.kenjan.Dk er jo også veldig gode da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel matte, når noe blir større, må det strammes inn ;) Derfor de ytterste hakkene ja.

Jamen de ytterste hakkene gjør jo båndet enda løsere, jo lenger ut du feste båndet jo større omkrets får det. Men hvis du strammer inn og fester på de innerste hakkene, så vil båndet bli strammere.

Ellers så har vi kanskje motsatt syn på innerst og ytterst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen de ytterste hakkene gjør jo båndet enda løsere, jo lenger ut du feste båndet jo større omkrets får det. Men hvis du strammer inn og fester på de innerste hakkene, så vil båndet bli strammere.

Ellers så har vi kanskje motsatt syn på innerst og ytterst?

Neida :) Om du kjøper et bånd i lær som strekker seg ved bruk- er det greiest å kjøpe et bånd som passer på de ytterste hakkene, f.eks det tredje hakket. For etter bruk strekker det seg, så du må stramme det inn. Og da får man et bånd som etterhvert passer på de midterste hakkene, i stedet for et du må lage nye hull i og klippe av enden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida :) Om du kjøper et bånd i lær som strekker seg ved bruk- er det greiest å kjøpe et bånd som passer på de ytterste hakkene, f.eks det tredje hakket. For etter bruk strekker det seg, så du må stramme det inn. Og da får man et bånd som etterhvert passer på de midterste hakkene, i stedet for et du må lage nye hull i og klippe av enden av.

Du har et annet syn på ytterst og innerst. For om du etter min mening så er innerst det strammeste, og ytterst det løseste.

Altså vil et bånd som passer på de ytterste hakkene, bli for stort.

Laget et bilde for ordens skyld:

images.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et annet syn på ytterst og innerst. For om du etter min mening så er innerst det strammeste, og ytterst det løseste.

Altså vil et bånd som passer på de ytterste hakkene, bli for stort.

Laget et bilde for ordens skyld:

images.jpg

Nei, dere har det samme synet, for om du kjøper ett bånd som passer på de ytterste hakken brukes flittig å bli for stort er det naturlig å stramme det INN og da blir det for stort hvis du kjøper det bånd som passer på de innerste hakkene.. Bånd som blir strekkt på de ytterste hakkene må da altså flyttes inn.. Så hvis du da kjøper ett bånd som passer på de INNERSRTE hakken, bli det for stort når de strekkes.. Får da er det ikke noe å strammes inn på.. Skjønner? :P

Edit: Endre noen fylle feil.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere har det samme synet, for om du kjøper ett bånd som passer på de ytterste hakken brukes flittig å bli for stort er det naturlig å stramme det INN og da blir det for stort hvis du kjøper det bånd som passer på de innerste hakkene.. Bånd som blir strekkt på de ytterste hakkene må da altså flyttes inn.. Så hvis du da kjøper ett bånd som passer på de INNERSRTE hakken, bli det for stort når de strekkes.. Får da er det ikke noe å strammes inn på.. Skjønner? :P

Edit: Endre noen fylle feil.. :P

Deeer kom logikken ja!

Hjalp med bildet.. og ja vi er enige.. jeg har bare formulert meg rart fordi jeg er den som har tenkt omvendt. Men der sa du det på kornet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...