Gå til innhold
Hundesonen.no

Politikk


Guest Vicky

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Høyre. Apropo stemming, den regjeringen nå skulle, unnskyld meg, vært avsatt og satt bort på en øde øy. Herregud! Ingen friskoler, ingen frihet, ingen valgmuligheter, ikke skal de forbedre den offentlige skolen heller. GRRR!

Heksejakt for småting (se feks pokerspilling). Alle skal passe inn i et a4-samfunn uten tilpasning, individualitet eller noe.

Jeg er sååååå pissed, dere aner det ikke, de sitter aldri, aldri, aldri i fire år!!

Vipsen

-som seriøst vurderer å bli politiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre. Apropo stemming, den regjeringen nå skulle, unnskyld meg, vært avsatt og satt bort på en øde øy. Herregud! Ingen friskoler, ingen frihet, ingen valgmuligheter, ikke skal de forbedre den offentlige skolen heller. GRRR!

Heksejakt for småting (se feks pokerspilling). Alle skal passe inn i et a4-samfunn uten tilpasning, individualitet eller noe.

Jeg er sååååå pissed, dere aner det ikke, de sitter aldri, aldri, aldri i fire år!!

Vipsen

-som seriøst vurderer å bli politiker

helt enig.. broren min går på privatskole, og nå lar de ikke skolen ta den vanlige summen for å gå der... så skolen ligger litt på stupet :D syns det er utrolig urettferdig at de står i fare for å miste skolen sin... nå har foreldregruppen laget en egen pengeinnsamling for at skolen skal fortsette som før. Sørgelig at regjeringen vil ha slike flotte skoler vekk :evil: Elevene samler til og med inn penger. Det viser hvor mye de setter pris på det den skolen gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :D bra det er flere som liker partiet. Et slikt styre hadde vært noe...

skal jeg love deg...

irriterer m,eg grønn over at erna og frp ikke kunne finne ut at de kunne samarbeide før valget altså..

da hadde vi vinni...

hadde ikke trengt bondesvik og venna hans en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig.. broren min går på privatskole, og nå lar de ikke skolen ta den vanlige summen for å gå der... så skolen ligger litt på stupet :D syns det er utrolig urettferdig at de står i fare for å miste skolen sin... nå har foreldregruppen laget en egen pengeinnsamling for at skolen skal fortsette som før. Sørgelig at regjeringen vil ha slike flotte skoler vekk :evil: Elevene samler til og med inn penger. Det viser hvor mye de setter pris på det den skolen gjør.

Hadde det ikke vært for en friskole i Bergen hadde jeg vært død nå, INGEN offentlig skole hadde oppdaget ting og klart å ta vare på meg sånn som de gjorde. Er gjerne derfor det gjør ekstra vondt... Skylder dem faktisk livet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jeg love deg...

irriterer m,eg grønn over at erna og frp ikke kunne finne ut at de kunne samarbeide før valget altså..

da hadde vi vinni...

hadde ikke trengt bondesvik og venna hans en gang..

HELT enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for en friskole i Bergen hadde jeg vært død nå, INGEN offentlig skole hadde oppdaget ting og klart å ta vare på meg sånn som de gjorde. Er gjerne derfor det gjør ekstra vondt... Skylder dem faktisk livet :D

Det er godt vi har privatskolene... det er ikke alle unger som passer inn i mengden, og da er privatskole et fantastisk flott alternativ. Jeg er så glad på min brors vegne at han endelig trives et sted. Der får han oppfølgning for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig.. broren min går på privatskole, og nå lar de ikke skolen ta den vanlige summen for å gå der... så skolen ligger litt på stupet :D syns det er utrolig urettferdig at de står i fare for å miste skolen sin... nå har foreldregruppen laget en egen pengeinnsamling for at skolen skal fortsette som før. Sørgelig at regjeringen vil ha slike flotte skoler vekk :evil: Elevene samler til og med inn penger. Det viser hvor mye de setter pris på det den skolen gjør.

Et av problemene med slike skoler er jo at ikke alle har mulighet til å gå på dem. Er ikke det urettferdig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av problemene med slike skoler er jo at ikke alle har mulighet til å gå på dem. Er ikke det urettferdig da?

alle har mulighet til å sende barna sine på slike skoler hvis de virkelig vil. Det er snakk om prioriteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle har råd, faktisk..

hvis de virkelig vil har de råd. man kan til og med ta lån til sånt. Hvis man f.eks ikke kjøper seg bil, aviser, osv.. så kan man spare sammen. 3000 i året er ikke såååå mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En "venninde" av meg hadde så dårlig råd (eller moren da) at hun kanskje fikk 10 kr i ukelønn (hvis hun var heldig, det var ca 1 år siden), og hun gikk på priv. skole (hun gjør det ikke nå, men får ikke noe mer)...

dårlig eksempel men, jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...