Justisia Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Mira skutt på åpen gate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Jeg er bare oppgitt, tom for ord... jeg tenker alltid det beste om folk, men mediene motbeviser meg gang på gang. Trist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Dette er bare sykt! Helt sjokkert jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Fy **** er alt jeg har å si, noen mennesker eier rett og slett ikke vett! Hadde noen gjort noe slikt med min hund, og jeg fant ut hvem vedkommende var, vet jeg ærlig ikke hva jeg hadde gjort, men vedkommende hadde ikke sluppet billig unna, det er helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LadyBird86 Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Stakkars liten!! Huff så redd den må være ( At mennesker kan få seg til å gjøre noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Uff! Stakkars hund Åssen mennesker er det som gjør noe sånt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Enkelte folk fortener verkeleg å få seg ei kule sjølv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Fy falte! .. Skjønner ikke at det er mulig Stakars hund og eier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Fy f**n, jeg har ikke ord. Håper virkelig at det går bra med både eier og hund etter dette. At det går an.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Syke menneske... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 1. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2012 Blæ, så lenge klarte jeg å unngå å lese denne Var ikke mange timene. Drittmennesker. Drittverden. Jeg prøver å ikke lese dyrehistorier i avisene for jeg ender bare opp med å gå å surmule hele resten av dagen. *sinna* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FranskDogge Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2012 Fin hund Sykt at noen kan gjøre noe sånt mot ho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 stakkar hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2012 Da er det jo betryggende å vite at jeg bor tre minutters gange fra Natland... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts