_aussie_ Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Ja siden hjemmesiden min er litt klikk for tiden, så viser jeg dere noen ganske nye bilder her 4.12 var vi på en lang tur i skogen, der vi tente bål og kosa oss. Bildet fra samme tur -Luna i snøen =) 09. 12 Luna tar seg gjerne en lur i saccosekken 10.12 Tok en tur til Sandefjord til noen kjente, der traff Luna en italiensk mynde som heter Chanel, Luna var veldig forsiktig når de lekte. 10.12 Dagen vi skulle hjem fra Sandefjord dro vi en liten tur til ei vi kjenner i tønsberg, Kjellaug. Hun har tre sheltier som Luna og Jenna fikk hilse på. 11.12 Luna er ofte med å besøker hesten jeg har på helfor, Vinni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Så fine bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Fine bilder! Og fine hunde og en flott hest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 kjempe fin bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 flotte bilder, nydelige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Luna er kjempesøt Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Kjempe fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Lunah er så nydelig! Herlig bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Flotte bilder, Lunah er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 kjempefine bilder! luna er absolutt nydelig den lille italieneren var nett å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Så nydelig hun er!! kjenner du kjellaug? Dere skulle jo kommet å besøkt meg ogsåååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Herlige, Lise! Luna er bare verdens herligste!!! savner henne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Luna er nudelig ja Masse fine hunder, og søt hest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 16. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Så nydelig hun er!! kjenner du kjellaug? Dere skulle jo kommet å besøkt meg ogsåååå Ja vi kjenner Kjellaug, vennina til mamma fra folkehøyskolen Vi hadde det ganske travelt den dagen for jeg måtte hjem for å passe en unge jeg kjenner Derfor ble det en ganske kort tur Men neste gang vi skal til Tønsberg så må vi jo treffes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Ja vi kjenner Kjellaug, vennina til mamma fra folkehøyskolen Vi hadde det ganske travelt den dagen for jeg måtte hjem for å passe en unge jeg kjenner Derfor ble det en ganske kort tur Men neste gang vi skal til Tønsberg så må vi jo treffes Jaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 16. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Herlige' date=' Lise! Luna er bare verdens herligste!!! savner henne...[/quote'] Koslig du synes det Vi må jo snart treffes igjen da, finne på noe med hundene sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Jaaa det må vi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 Fiiin hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2005 så fine bilder=) sjønne hunder!!!koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 17. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 de er jo veldig fine da.... hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 Luna er så skjønn Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 17. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 To bilder til: dette bilde er fra i dag Luna med julegavene sine og julestrømpa si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2005 To bilder til: dette bilde er fra i dag Luna med julegavene sine og julestrømpa si Oj oj oj Luna er en heldig hund!!! Chicka får også gaver, men jeg vet ikke hvor mange, men iallefalle tre uten om min som jeg vet om... Hun ser ut som en spennt unge der hun ligger med pakkene sine. =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar