Debbie Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Hva er lure ting å ha med i en slik artikkel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Hvordan man begynner treninga, vekt, distanse osv? Belastning og hva som kan skje hvis man belaster feil, eller begynner uten trening. Hvilke skader hunden kan få osv. Type kløver som sitter godt og som legger vekta riktig. Fortelle om hvor vekta skal ligge, ikke bak på ryggen osv, men foran. Hvor gammel hunden bør være Var det jeg kom på nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Det viktigste er vel å skrive noe om hvordan en god kløv skal sitte og tilvenning/opptrening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Vil være forsiktig med eksakte ting som hvor langt du skal tross alt skrive for alt fra pomme til Irsk Ulvehund i størrelse. Men hvordan kløven skal sitte, hvor tung kløven kan være, hvordan starte treningen, hvorfor en gjor det du vil gjøre. Hvor stor kan kløven være. Alle kløver til sitt bruk, du har enkle som kan sitte godt og som gjerne vil kunne sitte godt og holde til enkle små turer så har du den som passer utrolig bra til fjellturer/ukesturer den er for tung og klumpete til den som bare bruker den på små søndagsturer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Jeg ville også hatt med noen om hundens helse, og dersom hunden har helseplager så bør man snakke med sin vetrinær før man begynner den type trening. Tenker da spes på ad og hd, mulig det er andre ting og Og at hunden børe holdes i bånd dersom den har stor radius, sånn at den ikke henger seg fast i busker og trær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Jeg vet ikke, men du må gjerne dele resultatet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Hey! Hvis du skal skrive kløvartikkel har du å svare i min kløvtråd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts