Gjest Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Pølser sier Aisha. Wienerpølser skjært opp i små biter. Da klaprer det i tenner og hun sikler masse av forventing, og oppfører seg generelt som en tulling. Siter
Maria Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Jeg fatter ikke at hundene deres liker frolic. Chessea liker det meste, men frolic er toppen av kjedlig synes hun Her i gården dør Chess på seg av alt med fisk. Alt fra fish4dogs er digg. Disse er nok den absolutte favoritten: http://www.fish4dogs.com/Products/sea-jerky-squares.aspx Det er presset tørrfisk i kubeform. Skal man ha noe å trene med fungerer disse supert: http://www.fish4dogs...ing-Treats.aspx Vet ikke om man får kjøpt det på nett, men vi har dem der jeg jobber Mini aner jeg ikke hva liker ennå, men hun virker keen på det meste. Kjøtt er absolutt poppis, hun hopper av glede når V&H kommer i skåla i alle fall. Siter
Kristiin Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Fersk blodpølse (volsomt til søl og kliss da...) Siter
tm100021 Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Alt. Det spiller ingen rolle om jeg har tørre leverbiter eller fersk indrefile, de jobber for hva som helst Siter
Gjest Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Dxon sine favoritter er 1. handlers treningsgodbiter med kyllingsmak, 2. kalkunkorv, 3. friskies softies og 4. leverbiter som man kjøper dyrebutikken av alle ting. Vitani jobber for absolutt alt, til og med ormkurtabletten er stas Siter
Krilo Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Nå har særingen vår fått øyne opp for pølsebiter igjen, men da var ikke tørket fiskebiter noe moro. Har lært at vi må være flinke med variasjon, og noen godbiter er forbeholdt spesielle annledninger for å beholde effekten av de lengst Det Leo digger nå er frolic, pølsebiter og sånne markies, både de store og de små man kan dele opp. Vi er også utrystet med et stykke pipedyr på alle turer, ingen ting kan slå et pipedyr som piper! Baconost på tube er forbeholdt kurs hvor vi er sammen med mange andre, og fiskekaker er forbeholdt utstillingsringen (for å prøve å få bukt med dansinga hans) Siter
Mud Skrevet 25. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Da er frolic testet med stort hell. Bikkja klenger fortsatt, det er litt slitsomt Bare testet inne og i hagen, men hitill har det slått mer an enn noe annet. Tror jeg skal tørke blodpølse i helgen å ha som " ekstra godt"... Siter
borderen Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Kiter liker faktisk frolic bedre enn pølser, kjøttboller o.l. Det synes jeg er teit... Siter
Mud Skrevet 25. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Kiter liker faktisk frolic bedre enn pølser, kjøttboller o.l. Det synes jeg er teit... Hun liker det bedre enn bløt kattemat, skinke, skinkeost, vafler, levergodbiter og eggerøre.. Praktisk! 1 Siter
Peers Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 Alt går i grisen(e) her Dog synes de vel det er mer spennede med alt at rått og tørket kjøtt, pølser, lungemos osv osv - skikkelig stas med alt som er "nytt" og som lukter. Siter
IdaC Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Her er de hjemmelagde hunde godisene som er tingen i huset her. TØRKET STORFELEVER som er favoritten! Siter
Guest lijenta Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Alt altså Urbi er alt eter og da må jo Maja spise det samme. Men tørket lever hjemmefra er godt Siter
Recommended Posts