Maren Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Da er det på tide med ny utstilling i Rakkestad, så jeg legger ut linken til arrangementet her jeg http://www.facebook.com/events/258686990866018/?notif_t=event_invite Her er gruppa hvor dere kan stille spm og sånt om utstillingen http://www.facebook.com/groups/330192707013212/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Har ikke vaalp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 18. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Har ikke vaalp du kan jo spre det videre hvis du vet om andre som har valper du kan jo alltids ta deg en tur da, jeg skal dit bare for å titte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Er det alle raser? Sto ikke noe om begrensning i raser der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 18. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 er alle raser ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 buhuu! Har ikke valp. Ok, det er et stykke til Rakkestad men det er jo så koselig med valpeshow Lykke til med arrangementet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Så morsomt! Kanskje jeg melder meg på etterhvert hvis det ikke er for sent. Min er ca 7 mnd da (30. april). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 18. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 RDJFF arrangerer Valpeshow og Unghundskue i Rakkestad den 1. mai. Valpeshow 4-6 mnd og 6-9 mnd Unghundskue 9-24 mnd for hunder som ikke er utstilt før ... Dommer Kurt Espeland Påmelding innen 10 april Sendes til Inger Asmundsen e-post : [email protected] Nkk's skjemaer for manuell påmelding SKAL benyttes, korrekt utfylt. http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=1092136438724 kr 250,- pr hund kto 1050.17.09153 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Litt tidlig å planlegge det enda Kanskje jeg tar en tur om jeg er på østlandet, eller kanskje valpis tar seg en tur uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Æsj hvorfor har jeg ikke valp nå Kurt som dømmer jo og han er bare så herlige med valpene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Kan de ha vært stilt på valpeshow før? Kovu er 23 mnd da... du kan stille ham, Kaja? Vi skal riktignok på MH på andre sida av fjorden to dager før, men vi kan jo ta ferga over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkenita Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Skal være med, men Jeg trenger ringtrening Noen som vet om noe i Oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Anbefaler alle som kan og har en hund i passende alder å stille for Kurt. Han er utrolig flott med valpene, tålmodig og snill, og sjøl om han ikke nødvendigvis er så opptatt av detaljer, så er det hyggelig med kritikker hvor han kun fokuserer på det positive, sånn jeg egentlig mener valpeshow bør være. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Anbefaler alle som kan og har en hund i passende alder å stille for Kurt. Han er utrolig flott med valpene, tålmodig og snill, og sjøl om han ikke nødvendigvis er så opptatt av detaljer, så er det hyggelig med kritikker hvor han kun fokuserer på det positive, sånn jeg egentlig mener valpeshow bør være. Helt enig Sandra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts