FranskDogge Skrevet 17. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Har du et mannlig forslag? Eller er det ment for begge kjønn? Kanskje jeg kan bruke det alikevel fordi typen til tider er mer kjærring enn meg.. Det kan tolkes på flere måter og ja det kan brukes til både mann, dame og hund Alt med hårdotter, uansett hvor dem er plassert... Så lenge de finnes. Siter
AnnikenK Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Lurer på om dama til Tshawe ( madcon) omtaler han som sambo, om hun snakker om han 7 Siter
Aslan Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Tror jeg slutter å ha samboer hvis jeg begynner å kalle ham snuskeduska 1 Siter
Shoshana Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Jeg kan jo ihvertfall oppklare TS myten. Noen tror det feilaktig betyr 'trådstarter', men det er faktisk den lyden Cesar Millan bruker under korreksjon. Sånn! Nå tenker jeg dere leser en del innlegg med nye øyne. "Tsst" 9 Siter
Guest Yellow Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Kalte min samboer "puselusen" en gang på tull i starten, og i etterkant sa jeg "lusen", ble ikke så godt tatt imot. Siter
marjea Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Kalte min samboer "puselusen" en gang på tull i starten, og i etterkant sa jeg "lusen", ble ikke så godt tatt imot. Kanke skjønne det? Siter
giggi Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Sånn når vi er inne på det, så har jeg kalt samboeren min for klompen et par ganger, ikke fordi han er noen klomp, men jeg synes det er så koselig Han synes ikke det er like søtt da, men det bryr ikke meg *flir* Siter
Shlush Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Nei, TS'er må nok forvente å bli kalt TS fra denne kanten Siter
xxx12345 Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Om hunkjønn: Snuskeduska Om hankjønn: Snuskedusken 5 Siter
FranskDogge Skrevet 17. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Litt av noen søte navn dere kaller deres samboer for, ikke rart jeg er singel.. Jeg kalte min bare negative ting og dyna var mi! Siter
ida Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Litt av noen søte navn dere kaller deres samboer for, ikke rart jeg er singel.. Jeg kalte min bare negative ting og dyna var mi! Nei, nå ble jeg sjokkert 5 Siter
Godless Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Huff så slem jeg føler meg, gubben som han kalles på forum, blir IRL ofte tiltalt som: fjott, klumpen og den noe snillere: vennen Siter
xxx12345 Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Jeg kalte eksen dust jeg - han var det.... 5 Siter
Godless Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Jeg kalte eksen dust jeg - han var det.... Åh, glemte å skrive det, gubben er en dust til tider og da forteller jeg han det Siter
FranskDogge Skrevet 17. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Jeg kalte eksen dust jeg - han var det.... Visste ikke at jeg hadde en eks som het Line? Siter
xxx12345 Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Visste ikke at jeg hadde en eks som het Line? Denne gangen var vel du uskyldig *flir* Siter
Rocket Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Pus(en) Dust Tosk Gjøk Dyret Mja, X'n min ble kaldt mye rart han i grunn xD Edit: Forøvrig syntest jeg Snuskeduska var rent genialt! Siter
Raksha Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Om hunkjønn: Snuskeduska Om hankjønn: Snuskedusken Med mindre man er bergenser, da kan det by på problemer. Siter
Bananen Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Jammen, det er jo nettopp det han er ... samboeren min. Eller forkortet sambo. Eller sambis. Sånn som at hundene mine er hunder, for det er jo nettopp det de er. Siter
Angilja Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Lurer på om dama til Tshawe ( madcon) omtaler han som sambo, om hun snakker om han :lol: Siter
tulip Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Min bedre halvdel MBH Min dårligere halvdel MDH 1 Siter
OlavEmil Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Eg seier meg einig med Lola og HHT, eg: :lol: Sjølv kallar eg ho eg bur med for kona mi, nokon gongar slår eg meg laus og kallar henne Lina Kristine. Var eit par stykker her inne som holdt på å ramle av stolen då det gjekk opp for dei at ho faktisk har eit namn... 1 Siter
Gjest Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Sjølv kallar eg ho eg bur med for kona mi, nokon gongar slår eg meg laus og kallar henne Lina Kristine. Var eit par stykker her inne som holdt på å ramle av stolen då det gjekk opp for dei at ho faktisk har eit namn... Jammen meg... det høres jo unektelig rart ut, i stedet for sambo sambo Siter
Guest Gråtass Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 (endret) Eg seier meg einig med Lola og HHT, eg: :lol: Sjølv kallar eg ho eg bur med for kona mi, nokon gongar slår eg meg laus og kallar henne Lina Kristine. Var eit par stykker her inne som holdt på å ramle av stolen då det gjekk opp for dei at ho faktisk har eit namn... Men på vestlandsdialekt er jo "kona mi" altså uttalt Kånå mye koseligere. Gubben som jeg kaller han, omtaler meg som kjerringa, jaja så lenge man ikke blir kallt for "Trollet" så er vel alt greit. Når jeg er sur går han for "elskling", han har dårlig læringseffekt, for det funker ikke med ignorering Edit: for meg er Sambo helt feil å si, det er jo i beste (politisk korrekthet) fall en svart katt. Jeg kan godt si samboeren min, men da er det om han i egenskap at vi deler bolig ++ Endret 18. Januar 2012 av Gråtass Siter
Hanna Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Skrevet 18. Januar 2012 Gubben som jeg kaller han, omtaler meg som kjerringa, jaja så lenge man ikke blir kallt for "Trollet" så er vel alt greit. Når jeg er sur går han for "elskling", han har dårlig læringseffekt, for det funker ikke med ignorering Jeg blir kalt trollet på hjemmebane, med eller uten kose- foran 1 Siter
Recommended Posts