Aslan Skrevet 21. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2012 Hihi, så søte sammen! Og fine bilder (ser for meg at dalmapuff kan bli en interessant miks ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2012 Hihi, så søte sammen! Og fine bilder (ser for meg at dalmapuff kan bli en interessant miks ) Haha Det værste er at jeg spøkte om akkurat det samme til venninnen min i dag *ler* Han prøver ikke å parre på henne, hun lukter vare veeeldig godt Men jeg setter ned foten på dette området, han får ikke lov. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2012 Haha Det værste er at jeg spøkte om akkurat det samme til venninnen min i dag *ler* Han prøver ikke å parre på henne, hun lukter vare veeeldig godt Men jeg setter ned foten på dette området, han får ikke lov. hehe Flir. Ser for meg at størrelsesforskjellen kunne vært litt uheldig. Men sett bort fra det problemet så kunne det jo blitt interessant med en dalmatiner med lang puffepels *har artige bilder i hodet* Behagelig med en så ålreit hannhund da! Min virker likedan enn så lenge, håper det fortsetter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2012 Nå begynner han å bli skikkelig lekker i kroppen! ...og sååå blid og glad da! Heldig, han der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Flir. Ser for meg at størrelsesforskjellen kunne vært litt uheldig. Men sett bort fra det problemet så kunne det jo blitt interessant med en dalmatiner med lang puffepels *har artige bilder i hodet* Behagelig med en så ålreit hannhund da! Min virker likedan enn så lenge, håper det fortsetter! Tja, mine tanker var RØYTEFRI dalmatiner Det hadde vært drømmen Nå begynner han å bli skikkelig lekker i kroppen! ...og sååå blid og glad da! Heldig, han der! Ja, han begynner å bli voksen den lillehutten min Hvor valpetiden ble av aner jeg ikke Men han har liksom fått mer fylde i kroppen uten å legge på seg med fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Dobbeltpost * I dag tok vi etterhvert turen til skiløypa, denne gangen med vanlige ski Gikk ca 6km, iskaldt og godt. Full fart ned bakkene og jevn driv bortover. Flinke dalmis trekkhunden Man må ta bilder av hund og skilt. hehe Nico setter på sjarmen, han vil videre på tur! Så tok vi etterhvert en liten pause. Men det var så kaldt at vi ikke kunne sitte særlig rolig. Så vi trasket rundt og lekte oss litt Peneste prikkegutten til mamsen For å få mest utbytte av turen, iform av trening ble Nico utstyrt med trekksele og kløv I kløven er det 1 liten colaflaske i hver lomme (fylt med vann selvfølgelig!). Såg ikke ut som han ble så veldig preget av å ha kløven på da, men satser på at den gidde litt ekstra trening likevell Og siden Nico har et par såre poter, og sliter litt med at han får sår på puta på baksiden av poten. Så er han utstyrt med 4 potesokker samt skaremansjetter på begge frembena Dalmisen er ikke akkurat elegant, men men Meeen, han kan å posere 1 stk Nicogutt som koser seg i løypa! Og 1 stk klønegutt som går på snørra Skal vi gå videre nå mamsen? Flinkegutten som holder staven mens matmor tar på seg skia! Så spiser vi litt kald snø, som igjen fører til snåre grimaseer Så var vi begge to kjempefornøyde og ville rømme løypene før skiidiotene i kondomdress ankom for fullt SÅ nå ligger vi og slapper av her Men prikkegutten er så absolutt IKKE sliten, selv om vi tok en kort LP-økt når vi kom hjem. hehe! Prikkegutten KJEDER SEG! Bare se Jaja, mamma sa alltid at det var sunt å kjede seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Nydelige Nico gutten din! Og ikkje minst Nydelig navn! ( det het min forrige gogutt ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Så nydelig han er! Og her trenger du for all del ikke si sorry for bildespam.. Er det noe vi soniser liker så er det akkurat det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 hehe Takk takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Ut på tuur Før matmor skal på "arbeid"! Får man ikke følelse av sommer av dette bildet eller?? Begynner å glede meg til sommer og sol og vaaarme! Når jeg kan springe på fjellene igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Nico er utrolig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 nydelig voff voff. Dalmatinere er så vakre da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2012 Ny mnd nye bilder hehe! For tiden er det skøytepark overalt her Og Nico gir dermed et mistenksomt uttrykk Tok en lydighetstrening nede på kunstgressbanen, der får Nico sin yndlingsbelønning... nemlig en flaske Den er mer morsom enn både ball og godbiter! Kan ikke ha yndlingsbelønning hele veien, så da får han nøye seg med ball med snor av og til Nico flørter i farta! haha Meg og nico går fvf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2012 Og ett ekstra bilde! Nico koser seg på hundetrening! Sjefen sjøl 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2012 Flotte bilder av en flott gutt! Får dere virkelig lov å trene på en kunstgressbane??? Hadde vi så mye som tenkt på å trene på det her, hadde vi blitt skutt på flekken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2012 Flotte bilder av en flott gutt! Får dere virkelig lov å trene på en kunstgressbane??? Hadde vi så mye som tenkt på å trene på det her, hadde vi blitt skutt på flekken! Jeg selv, privat trener på kunstgressbanen som er rett ved huset mitt Jeg har ikke spurt om lov *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 9. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2012 Jeg selv, privat trener på kunstgressbanen som er rett ved huset mitt Jeg har ikke spurt om lov *ler* Ok hehe, da så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2012 Oppdatere litt med bilder Var å hilste på en schæfertispe 26 februar Gikk ok! Nydelige gutten min! Og en ganske pen schæfer også. Avslutter med et par bilder tatt tidligere Av Nico og Ylva (bestisene)! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Peeeeen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Han er lekker!!! :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Film av Nico på sykkeltur http://youtu.be/0M7-Vnsyd_o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Muskler! Løper han bare sånn fint ved siden av deg? Det så veldig behagelig og kontrollert ut. Den følelsen har jeg sjelden hatt på sykkeltur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Muskler! Løper han bare sånn fint ved siden av deg? Det så veldig behagelig og kontrollert ut. Den følelsen har jeg sjelden hatt på sykkeltur. Hehe Ja, han løper veldig fint ved siden av meg, syns det ser ut som han storkoser seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2012 Casper hadde vært nedi grøften, og tatt seg runder rundt om kring, tror jeg da... tror iallefall ikke han ville holdt seg så fint ved sykkelen Deilig! Har fått opp sykkelen min her nå, kanskje jeg våger meg på en tur (med bånd) etter påske... risikosport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Lovinda's Johnny Cash - Nico fyller 2 år i dag :cheerleader: Enn at han faktisk har blitt voksen allerede, tiden flyr så fort avsted hehe! Men litt godt også, selv om fremdeles er veldig valp i hodet De to årene vi har hatt sammen har vi brukt til litt forskjellig. Vi har konkurrert lydighet, gått grunnkurs og konkurranselydighetskurs. Tatt sølvmerket, gjennomført MH og bestått ferdselsprøve så vi kan stolt skrive "BK Lovinda's Johnny Cash" Ellers så har vi trent litt agility, meldt oss på agilitykurs, trent litt spor og kosa oss MYE ilag... verdens beste gutt! Dagen i dag startet med en god frokost, så gikk vi tur på ca 6 km der halvparten var i dypsnø. Nico koste seg stort ilag med gamlefar i huset :D Først et par valpebilder: Ingen kan si nei til det fjeset der Samme stil, bare noen mnd eldre! Så avslutter jeg med mine to FAVORITT valpebilder :heart: Så vokste han og ble 63 cm og 39,2 kg... Såååeh! Ja... Se bilder nedenfor. Men han er da lik seg Litt NYE bilder av gutten (de øverste er fra 31 mars, de andre er fra tidligere i mars) Nico og Bronto Lille sprettballen min Balansere golfball! Gratulerer med dagen Nico Og hele Lovinda's J-kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts