Lola Pagola Skrevet 14. September 2015 Rapporter Skrevet 14. September 2015 jeg er så sjaluuu på turmulighetene dine! Heldiggris! Nesten så jeg vurderer flytte nordover! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. September 2015 Rapporter Skrevet 14. September 2015 Fantastiske bilder av flotte hunder! Siter
tutle Skrevet 14. September 2015 Rapporter Skrevet 14. September 2015 Phoenix var bare helt nyydelig i den gulfargen 1 Siter
Shlush Skrevet 14. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2015 jeg er så sjaluuu på turmulighetene dine! Heldiggris! Nesten så jeg vurderer flytte nordover! Jaaa :-D kom kom!!! Siter
Shlush Skrevet 14. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2015 Phoenix var bare helt nyydelig i den gulfargen Helt enig :-D Var kjempestilig farge! Siter
Red Merle Skrevet 14. September 2015 Rapporter Skrevet 14. September 2015 Nico For noen muskler, for en kar :drool: Siter
Shlush Skrevet 20. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2015 Verdens beste Vegas startet lydighet i går og slo til med 297 poeng og opprykk til Elite :-D Jeg var og er superfornøyd!!! Og Dommer Tanja sa at hun kunne ikke huske å ha gitt 10 poeng på ruta i kl3 noen gang før :-D samtidig sa hun "Jeg vil ha den hunden der!" det varmer godt i hjerterota :-D Under premieutdelinga sa hun at jeg måtte holde hardt i båndet. Tihi...Han fikk 1 plass av 3 startende! !Skal legge inn bilde av poengene og hunden senere, får det ikke til på mobilen :-( 11 Siter
LinL Skrevet 20. September 2015 Rapporter Skrevet 20. September 2015 Så flinke dere er !! gratulerer Siter
Shlush Skrevet 20. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2015 Bildene Etter stevnet reiste vi glade og fornøyde hjem Kjørte og hentet flatcoated retriever venninnen Ettra så de fikk springe litt før kveldskos!Dette var dagens post Nå skal vi starte å trene på de nye "elite"-øvelsene (altså, klasse 3 neste år ), Phoenix skal trene mot rekrutt!! Og Nico skal trene blodspor mot start i konkurranse. Alle hundene har en plan og ett måt <3 6 Siter
Teserere Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Gratulerer så mye! Knallbra karakterer da Siter
Red Merle Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Gratulerer, dere er så utrolig flinke Siter
Gjest Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Wow så bra!!! Gratulerer!! Siter
LØJ Skrevet 25. September 2015 Rapporter Skrevet 25. September 2015 Super bra jobba!! Flink du er med hundene dine Siter
Shlush Skrevet 14. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 Trening med Phoenix :-) 6 Siter
Gjest Skrevet 14. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 (endret) Så tett og fin i vendingene! Edit: Og så bra generelt! Og så nydelig sted å trene! Endret 14. Oktober 2015 av Gjest Siter
Shlush Skrevet 17. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2015 I dag dro vi til Averøya for nok en konkurranse :-) Vegas tok ferdselsprøven og bestod! Han har dermed fått tittelen BH og heter nå NJV-13 NUCH BH Aussie Action's Black Quick-Step :-) 6 Siter
Lunatic Skrevet 19. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2015 Gratulerer! Du er rå med de dyra Siter
Shlush Skrevet 27. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Gratulerer! Du er rå med de dyra Takk Siter
Shlush Skrevet 27. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 På tide med noen nye bilder kanskje?! Gutta har vært på tur med portisjentene Frigg og Vilje. De går utrolig bra overens og storkoser seg sammen. Tror både jeg og gutta synes det er kjempekjekt å ha slike turkamerater i nærheten!Nico er eldst med sine 5 1/2 år, Frigg og Vegas er ca like gammel (noen mnd mellom dem) og det samme gjelder for Phoenix og Vilje.Det var litt dårlig lys den dagen så det ble ikke så mange bra bilder Vi tok senere turen til trollstigen, nærmere bestemt stabbeskaret 10 oktober! Jeg har aldri vært der før, men samboeren min har det. Han glemte dog å fortelle at det var steinur hele veien så Nico stakkars var skikkelig sårbeint i ettertid :/ Ble lite bilder underveis, men når vi kom frem så ble det noen poseringsbilder av gutta. De var skikkelig slitne etterpå!Beklager facebook-kvalitet på alle bildene Så til slutt noen bilder fra dagens luftetur. Vi gikk fjelltur i går og derfor gikk vi en litt roligere kosetur i dag. Og gutta koser seg stort!Kelpisene ekke tamme... Hilsen Nico!Med mål om å starte NBF C neste år så har vi startet innlæring av kryp. Så langt er det kommet (vi har altså nettopp startet å trene det inn )https://www.youtube.com/watch?v=jnVCAou2lIEOg litt lek med bitepølsehttps://www.youtube.com/watch?v=tMFoZZw1MA4 6 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Herregud, han der Nico, ass. Kelpiene er også fine, selvsagt, men kroppen på han prikkete? Jeg dauer! 1 Siter
Turb Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Phoenix begynner å bli så stor og fin Siter
Guest LXT Skrevet 27. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2015 Koselige bilder av hundene! Ser at de koser seg sammen Siter
Shlush Skrevet 31. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2015 Takk for kommentarene Nico er den kjekkeste dalmisen jeg vet av (jeg er vell kanskje litt inhabil!) Og de virkelig storkoser seg på tur, både alene og sammen med sine hundevenner. Phoenix vokser til Er dog veldig liten (synes jeg)! Han blir snart 7 mnd (11 dager til ca) og er bare 15,8kg og 45cm. Så ekke store hunden dette altså, trokke han blir så veldig stor heller. Men håper han strekker seg 1 cm til slik at han er innenfor rasestd Hvis ikke så er det ikke krise heller, bare håper at han blir innenfor standard mtp utstilling feks. tihi Siter
Recommended Posts