ToneS Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Gratulerer med å endelig få han hjem! Så pen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Hvem er mopsen? Grattis med valp! Deilig bollemage! Det er min venninnes søte tispe Amara - "Ehfi Quick Fix" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Så søte de var sammen! Han er heldig som har en snill "storebror" som deler sengen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Så nydelig han er Og Nico ser ut som verdens beste storebror Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Gratulerer med å ha fått Vegas hjem Han høres herlig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Det er min venninnes søte tispe Amara - "Ehfi Quick Fix" ÅÅÅH! Takk! Alltid så nysgjerrig! Hun er av spennende linjer, så det er litt gøy når det er "kjente" linjer OT over! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Kan jo dele litt da! Så noen portrettbilder av mopsedamen Litt søt når vi skakker på hodet Viktig å riste leken tørr! Så i dag tok vi en liten tur opp i skogen. Vegas ble bært mesteparten av turen så han ikke skulle bli så sliten... Dumme halsbånd klør nemlig! Og storebror har allerede lært han at tre er kjempegodt! Så fikk de store gutta leke litt mens Vegas satt på mitt fang... Så kunne den lille få slippe til bittelitt også! Vegas - Aussie Actions Black Quick step 8 uker gammel 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Han er så søøøøt Gleder meg til vi ses på onsdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 8. April 2013 Rapporter Share Skrevet 8. April 2013 Neeeeei ikke valpebilder - jeg dør av valpesyke Han ser altså bare så nydelig og god ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Åh, så utrolig skjønn! Og KJEMPEmorsomme, de bildene der han er ufrivillig ute i vannet, noe SÅ betuttet da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Vegas har vært på en liten skogstur ilag med venninnen min med hennes chinese crested tispe Det gikk kjempefint, vegas og ylva leker faktisk fint sammen selv om vi må avbryte leker litt innimellom så de får puste ut litt. Så må han selvsagt være bølleKelpie og sloss litt med selen sin! Min venninnes puff, Ylva Nico ligger og kulern! Leke litt med Ylva! Litt komisk at Vegas og Ylva er like store... *skal spise dem* Dagens bildespam KarateKelpie! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Herlige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 Vi har vært på 2 hundetreninger med Vegas og det går fint Og ellers har jeg trent en del på fritiden og sammen med venninnen min med hollender! Vegas fant hennes apportbukk sist trening, så da tok vi bare en liten økt med å bite på riktig plass. Men tror vi trygt kan la apporten ligge bittelitt til, for gjenstandsinteressen er det ingenting galt med. Men noen bilder må jo deles da Ett bra tak der Men den er jo like grei å bite i der Riktig! Belønning! Siste forsøk! Så fikk selvsagt Nico trene! et par belønningsbilder der. Ingenting er som en utslitt fotball Gutta mine det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Ååå for noen flotte gutter! Og lille Vegas som ser ut å vokse som bare det! Er så moro å følge han altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Ørene til Vegas!! :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Jeg er nysgjerrig da! Hvordan er det med Vegasvalpis kontra Nicovalpis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Jeg er nysgjerrig da! Hvordan er det med Vegasvalpis kontra Nicovalpis? Eeeh, det kan ikke sammenlignes Nico var en snill valp, bitehemming så det holdt (hadde INGEN valpebiting), han kom hver gang jeg lokka på han fordi han var så superglad og sosial av seg, han var egentlig helt problemfri valp *ler* Jeg var jo forberedt på litt værre valp siden advarslene var at dalmatineren var selvstendig og egenrådig, og vanskelige å trene osv. Nico tygde lite på ting inne, kremtet jeg så slutta han. Han var en englevalp Så har vi Vegas. Jeg tenkte at en gjeter skulle være veldig opptatt av meg og ikke så veldig selvstendig. Vell, så feil kan man ta. Vegas er valpen som er selvstendig og selvsikker, han vandrer avgårde på oppdagelsesferd og det er faktisk ikke så viktig om jeg er innenfor synsvidde så lenge han vet sånn ca hvor jeg er. Han biter og er et lite troll, det er ikke mye bitehemming her nei Han biter hardt med de nåletenna sine. Han må prøve minst 4 ganger etter jeg har sagt at det IKKE er lov å tygge på stolen. Han har veldig stor gjenstandsinteresse, elsker lek og drakamp men ikke like glad i mat og godbiter som Nico er. Og han lar seg foreløbig ikke pille på nesen, lille gremlingsen Største forskjellen er nok den at det ikke bare er å sette seg ned på huk å si "Vegas, komme komme komme!" med lystig stemme, slik som alltid har holdt med Nico som valp. Vegas springer da halve veien før han bare "nei vent nå litt, jeg vil ikke. Jeg vil utforske jeg!" Så jeg må tenke litt mer på innkallingstrening med denne saken tror jeg... De er altså veeeldig forskjellig! Men samtidig noen likheter Begge to er kjempesosiale og logrer med hele kroppen og har nok fått montert et kuleledd på midten eller noe! Vegas virker som en mye tryggere valp enn Nico, Nico var veldig vennlig, forsiktig (uten å være redd), og så var han dempa i forhold til andre hunder. Vegas er IKKE dempa til andre hunder... En artig forandring er det foreløbig Vi begynner å bli kjent med hverandre nå! Vegas er jo bare 10 uker nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Ørene til Vegas!! :wub: Jeg gleder meg til de ørene stååår Når han står og ser opp på meg så står de da Nico fikk sykkeltur i dag, mens Vegas fikk gå en liiiten tur ned til sjøen hvor vi fikk miljøtrent på rullestoler og personer med psykisk utviklingshemming *tommel opp* Nico LIKER å sykle han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Noen bilder av verdens beste lekeonkel og lille piraya (Neida, han ekke sint. Ser bare litt slik ut ) ANGREPSKELPIE!!! Red: NICO's HEVN!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Ser jo ut som om de kommer godt overens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Ser jo ut som om de kommer godt overens! De kommer relativt godt overens Så lenge Vegas ikke biter Nico for hardt når Nico sover, hehe... Da kan jeg ha forståelse for at Nico bli litt gretten! Men som oftest så leker de sammen ute, og inne er det ro. Altså, Vegas leker for seg selv eller med meg. Kan ikke ha 40kg dalmatiner i full frees inne i hus, det går bare ikke. Ellers så er jeg skikkelig utålmodig når det kommer til de ørene til Vegas! Kan de stå snaaart eller? Når han ser litt opp så står de da Fugler?! Hmmm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Ser jo ut som om de kommer godt overens Ellers så er jeg skikkelig utålmodig når det kommer til de ørene til Vegas! Kan de stå snaaart eller? Når han ser litt opp så står de da Fugler?! Hmmm! Gneis hadde en liten vipp på det ene øret og det retta seg opp da hun var 12 uker. Men Vegas har jo hakket større, da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Nei nei nei nei nei! Jeg synes de ørene bare er helt fantastiske jeg! :D Sånn siden det er min mening som teller og sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Er det rart man blir valpesyk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts