Shlush Skrevet 6. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Jeg stemmer Vegas. Nico og Phoenix krøller seg litt, mens Nico og Vegas / Vegas og Nico passer bra Grattis med valp Sorry, blir dobbeltposting!! I min tråd fordi jeg kan *fnis* Ja, jo! Jeg liker egentlig Vegas da Andre navn på listen min er Pax, Link og Risk. Men jeg liker egentlig Vegas best innerst inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Pax var også fint. Men likte Vegas godt jeg og, og det passer med Nico Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Gratulerer meg både opprykk og valp! Det blir en Gneis-fetter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Gratulerer meg både opprykk og valp! Det blir en Gneis-fetter da? Har ikke studert Gneis sin stamtavle Men blir det? Det er da ikke dumt i såfall! Far er Cefeus Fang og mor er AussieActions Olive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Gratulerer meg både opprykk og valp! Det blir en Gneis-fetter da? Har ikke studert Gneis sin stamtavle Men blir det? Det er da ikke dumt i såfall! Far er Cefeus Fang og mor er AussieActions Olive Jupp! Fang er kullbror til Gneisens mor. Hva ble det av farger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 aaah :-) syv valper! 5 hanner (2 sorte og 3 røde) og 2 røde tisper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Da krysser vi fingre! Med sprø dalmatiner og crazy ekorn, får du det livat altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Artig! Gratulerer Gleder meg til flere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 7. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Da krysser vi fingre! Med sprø dalmatiner og crazy ekorn, får du det livat altså! Hehe Dalmisen ekke så sprø da, så det kommer mer an på den gale kelpie *fnis* Mens vi venter bilde!! Ellers så dro jeg og prikken på skitur i dag. Det er noe vi begge digger Det er kun mobilbilder da jeg føler det er litt risikosport å ta med kameraet mitt på slike turer. hehe! Det var nydelige løyper, lite folk og sol :D Beste prikkedyret det Så er jeg "fasinert" over fuglehundeiere (uten å dra alle under en kam). Først kom en engelsk setter tispe springende, eier fikk ikke stoppa henne. Hun var 13 år og høflig og forsiktig. Så det var ikke så farlig. Eier kom og hentet hunden og beklaget at hun ikke fikk stoppa henne Etterpå rundt en sving kom plutselig en irsk setter og en engelsk setter susende løse (hannhunder), jeg stoppa og fikk min hund i sitt. De to hundene stoppa, stod å såg på oss og sprang videre Og jeg gikk "etter" dem (vi skulle i den retningen) og snørekjørte i greit tempo men ALDRI såg vi en eier til disse to, og vi såg ikke hundene igjen heller. Så de hundene MÅ ha vært veldig langt unna eier? Hvordan tørr folk det? Jaja, hittil har jeg kun møtt vennlige fuglehunder så det er ikke den rasen jeg har dårligt erfaring med. Utenom at de fleste er langt unna eier og ikke har innkalling Men de er som regel vennlige er min erfaring! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 11. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Nico i sitt rette element Ble ca 7,8 km i dag! Og vi koste oss hele veien, litt kaldt var det dog. Men han ligger i galopp store deler av turen Så litt tyngre løype :)Var ikke spor hele veien! Eieren greide å tryne bare en gang i dag Det fine er at man da blir dratt på ryggen i 3 meter før bikkja finner ut at "heeei, ligger du? Hvorfor det da?!" 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Så fint Jeg også vil ha hund som kan trekke meg på ski!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Mange flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Den lille røveren min!! "Ikke ta biteskinnet mitt!" Slik står han og skuler på meg når jeg smyyyger meg mot han, før han suuuser avgårde og vil at jeg skal jakte på han Så fikk jeg og prikkedyret GULLMERKET i posten De hadde det ikke "inne" på sist konkurranse, så det kom i posten. Ellers så er valpene nå 1 uke, så jeg nyter valpebilder Håper det kommer en kelpie i hus jaaa De er jo så søte!!! Legger ut to tilfeldige valpebilder, vet ikke hvilken som blir min enda. Men det blir altså enten en svart eller en rød kelpiegutt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Supersøt baby-kelpie da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Helt utrolig fine bilder fra skituren, hvordan kan det ha gått meg hus forbi før? Vel, var veldig fint lys da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Takk for tilstandsrapport fra kunstgressen. Men, det er da vitterligen ikke lov med hund innpå der...? Vi brukte banen i fjor vinter da den var gjensnødd, veldig fint og avgrenset der. Om de har tatt vekk hundforbudsskiltene kanskje vi prøver oss der i påska også! Grattis med valp! Rekker du å få den til påske eller? Er dere i byen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 hehe, nå bryr jeg meg pent lite om slike skilt så lenge bikkja ikke bærsjer/tisser på banen eller er til bry ;-) Jeg har trent mens fotballklubber trener uten at noen har sagt noe ;-) hehe! Rekker ikke til påske desverre! Jeg blir mest sannsynlig i byen da ja :-) har arbeid noen dager, men ikke så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Vi var på tur i dag på Kringstadnakken! Det var knallsol, nesten skyfri himmel og mildt. Kjempevær med andre ord, og skikkelig vårfølelse Det ble noen bilder fra turen som vi tok ilag med Ylva m/følge (hehe). Dogsa kan å posere. Det har de bevist nå. Verdens beste prikk Vi gikk ned fra toppen og mot "Utsikten"! Og wow for en utsikt!! Ikke så værst utsikt, saaant? Ylva ville ha godbiter, så da måtte hun posere pent først! Vi fant så en stubbe, den ville være perfekt for litt fotografering av hundene. Hehe! Hundegal og fotogal? Da er man obs på slike ting. Er ganske sikker på at vi har verdens søteste "par" Og det er fremdeles vanskelig å få tatt bilde av hvit og svart hund sammen Etter en tur som var ganske hard pga isette sti og bratte bakker så dro vi til Kringstadbukta for å grille. For å gjøre vårfølelsen enda bedre!! Nico ligger og slapper av og vil veeeldig gjerne ha pølse! "Døh, gi meg pølse'a!" Det var en trivelig og lang dag. Så nå ligger Nico og sover, det har han gjort siden vi kom hjem, avbrutt av mat da selvsagt! Prikkedyr kan nemlig ikke sove eller slappe av uten MAT, sånn er det bare. Så etter å ha sovet et par timer våknet prikken og lå å stirret sin eier i senk samtidig som uffing og stønning måtte til. "Give me some FOOD!" Så da måtte eier gi etter for å få fred i hjemmet, så etter mat og en tissetur så var det nok en gang full sovings i stua... Ikke rart han er sliten Vi dro hjemmefra 12:05 og var hjemme rundt halv 5-5 ca. Så en lang dag for aktive prikkedyr. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Åh Jeg har så lyst til å kose på Nico Han ser ut som en gutt som ser veldig god ut å kose på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Her var det lenge siden jeg har sett! Først, for en FIN fri ved fot i videoen for noen sider tilbake! Wow, jeg er imponert! Gratulerer med opprykket Kjempe fine lekebilder med sollyset bak (tror det var en RR med på leken). Krysser fingrene for at det blir en kelpievalp på deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Fantastisk søtt par ja! Den turen deres så bare herlig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 I dag konkurrerte vi igjen og nesten alt fungerte Nico, meg og hele greia! Han var super Vi stilte i klasse 2 for konkurransetreningen sin del og for å ha det gøy i ringen med litt mer senka skuldre... Det ble 1 premie og nr 3 i klassen Og 190 poeng!! Er superfornøyd med prikkedyret Så nå har jeg sliten hund tipper jeg!! Han ligger hvertfall relativt rolig på gulvet her... han var ute en tur og sprang litt (ca 30 min) for å få lufta hjernen litt Det var sikkert fult etter en LANG dag på konkurranse. Det var 9 i klasse 2, 8 i klasse 1 og ellers mange i både klasse 3 og elite. Så vi møtte opp kl 9 i morges og premieutdelingen var ferdig ca kl 17:00! Vi fikk trent en runde til også, så en fin dag... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Flinke dere er !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Wow, kjempebra! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts