Skafferstjerna Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Her er bilder av gullgutten min. En dvergpuddel på snart 4år. For meg er han bare verdens beste og nydeligeste! Her hopper Rambo 205cm langt!: Legger til ett hoppebilde til, her hopper han 200cm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 For en herlig kar! Hoppbildet var kjempekult og for et flott uttrykk han har Så koselig med flere pudler her på sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Elsker puddelpelsen <3 Lekker gutt du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skafferstjerna Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Tusen takk! Lagt til to bilder til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Elsker dvergpudler! Han er helt nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Nydelig han er! Liker veldig godt pudler selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Guri så fin! Vurderte lenge dvergpuddel, og jeg skjønner jo definitivt hvorfor! Dritstilige hoppebilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Det der var en nydelig liten gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Så flott han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barney Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Så skjønn! Og for en sprett han har, han hopper jo både langt og høyt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skafferstjerna Skrevet 15. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Tusen takk alle sammen Han har forresten en høyderekord på 75cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovozero Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Så herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 Han var virkelig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 kule hoppebilder av en fin hund. Jeg synes pudler ser mye penere ut når de er kortklipte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skafferstjerna Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 kule hoppebilder av en fin hund. Jeg synes pudler ser mye penere ut når de er kortklipte Jeg er helt enig! Liker selv ikke pudler med puddelklipp, men som kortklipt synes jeg han er kjempe fin! Kan også legge til at vi alltid har hatt lyst på hund men pga alergi har vi ikke kunne hatt det. Men så passet vi en puddel og så at det var ingen reaksjon på det så da ble det en puddel og vi har ikke angret ett sekund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts