Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei! Er det noen som har lyst til å foreslå navn til en råne? Helst tre bokstaver, maks fire. Kan gjerne være et norsk navn, men det må nesten være mulig å uttale for engelskmenn. :-)

Skrevet

Hehe, takker for forslag. :-P Får legge ut bilde av den navnløse senere. De andre grisene har navn som Sam, Will, Thor og Pat, så noe som er kort og lett å si hadde vært fint. ;-)

Skrevet

Hehe, takker for forslag. :-P Får legge ut bilde av den navnløse senere. De andre grisene har navn som Sam, Will, Thor og Pat, så noe som er kort og lett å si hadde vært fint. ;-)

Da foreslår jeg Max :)

Skrevet

Spekk :P (okay den var en for mye, men det kommer vel aldri noen engelsmenn til å oppdage :lol: )

Skrevet

Pumbaa (litt fler enn 4 bokstaver.)

Ern, Axl, Pym, Greg, Don, Kol, Eik, Olve, Tage, Ville.

Guest Gråtass
Skrevet

Jeg kjente en kjælegris engang som het Sylthe von Ribbenhof, men han bodde på Oslo vest altså. Jeg syns dere kunne kalt han enten Boink eller Ulf jeg ;)

Skrevet

Min bror hadde en minigris for mange år siden. Den het Svin Otto hehe. Når jeg jobba på gård engang så var det en liten gris der som alltid dilta etter meg. Den het Bob, syns det var litt kult,