rottmaneier Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Siste sjansen for å stille Nitro på valpeshow, så tror vi melder på begge dager jeg Jentene dropper jeg, må være mer fornuftig og økonomisk dette året. De har jo ingenting å hente uansett Siter
SFX Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Mannen skal jobbe, jeg skal stille. HVA jeg skal stille er jeg jaggu ikke sikker på. nå har jeg plutselig TO tricolor hannhunder. En liten og en stor. Jeg tror Kamar vil se veldig liten ut, og Rio vil se veldig stor ut om jeg stiller dem sammen, også er det jo litt teit å konkurrere mot seg selv? .lol: Får tenke litt på det. Stille Tara kanskje? Men hun er jo champion og har ikke så mye å hente på en liten utstilling... *Fundere* Gutta kan få hver sin dag? Siter
Zitka Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Dere har fått me dere at den er utendørs? Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Dere har fått me dere at den er utendørs? Om været tillater dette, vil Rottweileren få egen ring ute begge dager. Siter
Whoopsis Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Han har dømt Ikke på Norsk Leonberger Klubb i 2011, da fikk hun excellent. Ellers klarer jeg ikke spor han opp i Sverige (og det irriterer meg at man ikke har mulighet til å søke etter dommere og bedømminger på dogweb.) Da må man jo bare stille! 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Da må man jo bare stille! Egentlig kan det gå helt ræva for Blaze i sin veteran deby med han som dommer om han liker den mer snertene typen. Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Hmm sette inn brød nå, og måtte vente to timer før jeg kan ut og ta bilder og risikere det er mørkt, eller kan deigen stå på benken frem til da? feil tråd? Siter
Benedicte Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Han har dømt Ikke på Norsk Leonberger Klubb i 2011, da fikk hun excellent. Ellers klarer jeg ikke spor han opp i Sverige (og det irriterer meg at man ikke har mulighet til å søke etter dommere og bedømminger på dogweb.) *Ler høyt* Jeg var inne på annonsen og sjekket dommerne, og tenkte at "de der har jeg ikke peiling på, så jeg gidder ikke delta", men neida, oppdretter har full kontroll! Da må jeg jo melde på Ikke igjen. Han likte henne godt og vurderte å gi henne CK, men hun trengte litt mer utvikling. Men han virket til å like typen svært godt Siter
Whoopsis Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Egentlig kan det gå helt ræva for Blaze i sin veteran deby med han som dommer om han liker den mer snertene typen. *Ser for seg Opsis og Ikke kjempe om 1BTK mens Blaze er kastet ut* Det klarte jeg faktisk ikke se for meg. Siter
Benedicte Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 *Ser for seg Opsis og Ikke kjempe om 1BTK mens Blaze er kastet ut* Det klarte jeg faktisk ikke se for meg. Ikke jeg heller Siter
Guest Jonna Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 *Ler høyt* Jeg var inne på annonsen og sjekket dommerne, og tenkte at "de der har jeg ikke peiling på, så jeg gidder ikke delta", men neida, oppdretter har full kontroll! Da må jeg jo melde på Ikke igjen. Han likte henne godt og vurderte å gi henne CK, men hun trengte litt mer utvikling. Men han virket til å like typen svært godt Men han på lørdagen finner jeg ikke noe om, så i beste fall kan han jo være verdt å stille for Det er fordelen/bakdelen med ukjente dommere, man vet ikke hva slags type de er ute etter. *Ser for seg Opsis og Ikke kjempe om 1BTK mens Blaze er kastet ut* Det klarte jeg faktisk ikke se for meg. Ikke jeg heller Du vet aldri! Man kan stadig få seg noen overraskelser. Og om "alle" andre som kommer ser ut som en mer Talli type så vil Blaze skille seg veldig ut. Og det kan slå begge veier. Fordelen er jo at hun skal inn sist og ikke akkurat trenger noe Cert Siter
Zitka Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Ups.. tenkte ikke på hvilken side jeg leste det Siter
Whoopsis Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Skrevet 5. Februar 2012 Da har vi meldt på begge dager. Det blir spennende. Kanskje. Siter
Anette Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Skrevet 5. Februar 2012 Skal skal ikke melde på Issi? Amiga trenger jo ingenting før hun er 2 år... Siter
Guest Jonna Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Skrevet 5. Februar 2012 Ilo kommer vist også fikk jeg vite. Blir mange unghunder der Siter
Whoopsis Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Skrevet 5. Februar 2012 Skal skal ikke melde på Issi? Amiga trenger jo ingenting før hun er 2 år... Gjør det! Ilo kommer vist også fikk jeg vite. Blir mange unghunder der Så gøy! Gleder meg til å se henne igjen, hun er vel ganske pen hun? Hun har det i hvert fall med å slå oss. DA er man pen da. Vet du om flere unghunder? Kommer det mange Deepeyeser? Siter
Maria Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Skrevet 5. Februar 2012 Vi er påmeldt valpeshow og satser på en knall debut på Leja. Noe ala BIS, kanskje!? Haha.. Man kan da ha store forhåpninger, kan man ikke? Vi kommer forøvrig 4. mars 1 Siter
MollyC Skrevet 5. Februar 2012 Rapporter Skrevet 5. Februar 2012 Har meldt på Cora, så håper jeg at jeg får valpepasser. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 Knertis er påmeldt lørdagen. 1 Siter
Benedicte Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 Håper ikke påmeldingen har gått ut? Får ikke lønning før fredag Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 Håper ikke påmeldingen har gått ut? Får ikke lønning før fredag Siste frist til 350 kr er i dag, så spørsmålet er jo om du gidder å bruke 410 kr på å stille ut på Leto, liksom. Siter
Whoopsis Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 Håper ikke påmeldingen har gått ut? Får ikke lønning før fredag Siste frist til 350 kr er i dag, så spørsmålet er jo om du gidder å bruke 410 kr på å stille ut på Leto, liksom. Så klart hun gidder! Benedicte - det er på tide med en ny duell. Det certet kommer til å smake SÅ mye bedre om vi har gruset dere i kampens hete. 1 Siter
Benedicte Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 Siste frist til 350 kr er i dag, så spørsmålet er jo om du gidder å bruke 410 kr på å stille ut på Leto, liksom. Han likte Ikke når hun var junior, så jeg må vel det Så klart hun gidder! Benedicte - det er på tide med en ny duell. Det certet kommer til å smake SÅ mye bedre om vi har gruset dere i kampens hete. Bare prøv deg Han hadde lyst til å gi Ikke CK sa han, men hun trengte litt mer utvikling, og det håper jeg hun har fått 2 Siter
Anette Skrevet 6. Februar 2012 Rapporter Skrevet 6. Februar 2012 Tror jeg skal la dere ha det gøy alene Neste utstilling blir den bernerklubben har i april! Da har Amiga noe å hente Siter
Recommended Posts