[email protected] Skrevet 7. Februar 2012 Rapporter Skrevet 7. Februar 2012 Sånn, da har jeg meldt på Luna lørdagen og søndagen! Gleder meg Fikk forresten vanlig pris idag, selv om fristen gikk ut i går? I like! 1 Siter
SolgunnStøvind Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Reagarte på en ting i dag. BIR og BIS junior.... Dette har jeg ikke vært borti før. Gjelder dette alle raser? Noen som kan komme med en kort avklaring? Siter
Gjest Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Da har PM kommet, 6 kelpier påmeldt. Oppmøtetid 10.30 og hvis alle møter nr 5 inn i ringen. Håper det passer for handleren! (Hvis ikke er det ikke verre enn at jeg stiller selv. ) Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Reagarte på en ting i dag. BIR og BIS junior.... Dette har jeg ikke vært borti før. Gjelder dette alle raser? Noen som kan komme med en kort avklaring? Det gjelder alle raser, og innebærer at den beste juniorhannen møter den beste juniortispa til BIR/BIM junior etter bedømmelsen, i tillegg til vanlig BIR/BIM. Det er ganske vanlig i balkan-statene osv, mens det er en kuriositet for oss. Siter
SFX Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Da har PM kommet, 6 kelpier påmeldt. Oppmøtetid 10.30 og hvis alle møter nr 5 inn i ringen. Håper det passer for handleren! (Hvis ikke er det ikke verre enn at jeg stiller selv. ) Da har du fått PM for søndagen, for jeg har fått for lørdag - og da er det bare to kelpier. Kan du se hvor mange bernere det er i ditt PM? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Okej, jeg er forvirra. Jeg meldte på for Patsy Hollings, men øverst på PM står det at hun erstattes av Miroslav Zidar. Lengre ned i oversikten og på startnr, står det at Leif Lehman Jørgensen skal dømme. Siter
Monica123 Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Æsj Tindra har fått dommer endring jaja vi får ta det som det kommer..Noen som vil handle sheltie hvis jeg ikke rekker? Lundehunden skal inn i ringen 10.30 og sheltie 11.00 Siter
Gjest Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Da har du fått PM for søndagen, for jeg har fått for lørdag - og da er det bare to kelpier. Kan du se hvor mange bernere det er i ditt PM? 12 En valp før det. Siter
TonjeM Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Iiiiik.. da har vi også fått PM.. men kelpiene skal ikke inn før 10:30? Hvis vi møter 0800, så har Strider 2,5 timer å lande på.. Men er det virkelig ute-utstilling i mars??? (stakkars basselusker i så tilfelle..) Siter
SolgunnStøvind Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Et spørsmål mål til.... hvis en JR blir BIR, må den også inn å stille JR BIR/BIM??? Hvis en JR blir BIR "voksen" og BIR JR skal den inn å bedømmes i 2 grupperfinaler???? Siter
SolgunnStøvind Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Link til programmet lørdag http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=120024 Har ikke meldt på søndag, så den har jeg ikke. Siter
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Da har PM kommet, 6 kelpier påmeldt. Oppmøtetid 10.30 og hvis alle møter nr 5 inn i ringen. Håper det passer for handleren! (Hvis ikke er det ikke verre enn at jeg stiller selv. ) Det passer nok, for Blaze er nr.10 i ringen. Skal vi se, hvem er det som er påmeldt da: Balrog, Strider, Opsis, Ikke, Ilo og Blaze? Da løper nok Balrog først i ringen denne gangen også Siter
[email protected] Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Flere eurasiervalper enn jeg trodde, 8 på lørdagen og 6 på søndagen Edit: neeei dommerendringer! Melde på begge dager, så jeg var sikra Aud Fossum joo.. Åh dette var litt nedtur Siter
Gjest Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Det passer nok, for Blaze er nr.10 i ringen. Skal vi se, hvem er det som er påmeldt da: Balrog, Strider, Opsis, Ikke, Ilo og Blaze? Da løper nok Balrog først i ringen denne gangen også Supert! Hehe bare kjente konkurrenter jo! Gøy! Siter
SoppenCamilla Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Skal hit for å skrive. 1 Siter
rottmaneier Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Tror det begynner å bli litt vel mange utstillinger på østlandsområdet nå, for det pleier som regel og være ca. 20 gårdshunder på letohallen-utstillingene. Men nå er det kun 2 (!) voksne på lørdag og 6 på søndag! Nitro er alene i valp også, det er første gang Men det blir spennende uansett. Siter
Whoopsis Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Det passer nok, for Blaze er nr.10 i ringen. Skal vi se, hvem er det som er påmeldt da: Balrog, Strider, Opsis, Ikke, Ilo og Blaze? Da løper nok Balrog først i ringen denne gangen også Jeg føler at jeg kan gjette utfallet på tispesiden. Lørdag er det bare to kelpier, og Opsis er nummer 2. Det betyr at det enten er en hannhund eller junior/unghund foran oss? Og det vil jo på en måte si at om vi av en eller annen grunn skulle fått karret til oss en rød og CK, så har vi faktisk en sjanse på det certet. Men altså, no worries. Men en BIM hadde vært kult, om den andre var en hannhund! Men man må kanskje ha fått rød for å få lov til å bli plassert i BIM/BIR? Uansett, det blir spennende. Siter
Benedicte Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Jeg føler at jeg kan gjette utfallet på tispesiden. Lørdag er det bare to kelpier, og Opsis er nummer 2. Det betyr at det enten er en hannhund eller junior/unghund foran oss? Og det vil jo på en måte si at om vi av en eller annen grunn skulle fått karret til oss en rød og CK, så har vi faktisk en sjanse på det certet. Men altså, no worries. Men en BIM hadde vært kult, om den andre var en hannhund! Men man må kanskje ha fått rød for å få lov til å bli plassert i BIM/BIR? Uansett, det blir spennende. Du må ha CK for å bli BIR/BIM Siter
Whoopsis Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Du må ha CK for å bli BIR/BIM Noo.. Kjedelig. Utstilling er teit. Du stiller ikke på lørdag? Siter
Benedicte Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Noo.. Kjedelig. Utstilling er teit. Du stiller ikke på lørdag? Nope, men når har dere oppmøte? Siter
Whoopsis Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Nope, men når har dere oppmøte? 10.00. Kom og hei på oss! Siter
Benedicte Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 10.00. Kom og hei på oss! Hvis Marion kjører så Siter
Whoopsis Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Hvis Marion kjører så Det gjør hun! Siter
Ingvild Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Det gjør hun! Vet du tilfeldigvis om hun skal stille Kida begge dagene eller bare en? Det har jeg glemt. Jeg vil være heiagjeng for både sheltievalp og kelpier, men da er jeg avhengig av skyss. Siter
Recommended Posts