Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø.


Miko

Recommended Posts

Lørdag

Loke :Annette og gale prompehunden Loke (som skal stilles hi hi)

Handler91: Benedicte og Cita. Begge dager. Eksteriør og JH på benedicte

Tuppetroll: Helene med Minnie - opp og se på Lørdag

Jóga&Saeta: Caroline med sheltiene Saeta og Dino (søsken), eksteriør

Søndag

LiLi: Christina & papillonen LiLi

WheatenMali: Kristine & wheaten terrieren Nena

IW: Julie og irske ulvehunden Mona, utstilling

Miko: Elin & papillonen Miko

Handler91: Benedicte og Cita. Eksteriør og JH på benedicte

Borzoi: Lill Med Serchaj(borzoi) og Bichon havanais felix (ikke stille den siste hunden selv

Tuppetroll: Helene med Minnie - agility

Maria87: Maria med Tib.Terrier: Li-Li, og Chinese Crested: Pirat...

Dag ukjent:

Hanne og Micky: Hanne

Line: Line og Felix

Vi sees :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Ikke bikjene sine.. Men min:p Når jeg stiller min egen hund(Bemerk; Serchaj) så blir jeg så nervøs at jeg nesten kaster opp.. Det er faktisk så ille, ikke noe problem med andres hunder, kun han.. Vet ikke hvorfor.

Åh :( Jeg vet om flere som sliter med det. På canis kan du bestille en bok som heter "lyckas på tävling" (eller noe i den duren) som handler om konkurransepsykologi og hvordan bli kvitt nervøsitet før konkurranse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så alle har fått det med seg; JEg stiller ingen av bikkjene mine selv lenger!

Maria.. Glad får klokken din;)

JA!! Er KJEMPE glad for klokken min, nå kan jeg begynne å komme tidsnok til ting igjen :( Men har desverre ikke noe å skylde på(bortsett fra den dritt snøen da :angry2: ) hvis jeg kommer forsent til noe ;):P Hehe...

Skjønner at du blir nærvøs, men det er en treningssak tror jeg.. Jeg har holdt på med utstilling nå i 9 år, og sliter ennå med nærvøsitet. Det er f.eks. når jeg stresser for å få ned alt til bilen sånn at vi kommer tidsnok, plutselig ser på klokken at vi burde ha kjørt 5 min tidligere, men spesielt de 5min RETT før jeg skal inn i ringen. Men det som er rart, er at når jeg går inn i ringen er jeg HEEEEELT rolig igjen, da "omformes" nærvøsiteten til konsentrasjon og jeg konsentrerer meg bedre.. Men dette har nok kommet etter FLERE år med erfaring. Synes du burde fortsette å stille han selv, synes det har gått veldig bra når jeg har sett dere :P OG!!!! Hvis du ikke trener på det, og øver deg, kommer du ALLTID til å slite med det <_< Ikke så morro det heller.

Vi sees i Bø ;) KLemKLem fra moi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipse! Den skal jeg få bestilt.. Det er ille, spess pga at jeg egentlig synes det er gøy.. Men føler at når jeg er så nervøs så ødeleger jeg veldig for serchaj.

Sånn er jeg også innimellom.. :D Føler at jeg ødelegger for bikkja og at det smitter over. Lurer på om jeg skal få bestilt boka jeg også.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fullt i Bø? Da ville jeg prøvd å finne et sted på veien opp eller evt. i Skien - ikke så langt å reise, det kommer jeg til å gjøre.. Men jeg skal jo bo hjemme da :icon_redface:

Aner ikke om det er fullt... Skulle egentlig kjøre med ei, nmen hun ombestemte seg gitt... Utrolig kjedelig. Og det går ingen tog eller busser tidlig nok...

Hva er 'ikke langt' da? Hvordan er transportmulighetene derfa til Bø tidlig om morgenen? Har et stk. barn med på lasset og liksom, så det enkleste er definitivt det beste...

Alle tips taes imot med takk (begynner å bli stressa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...