Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø.

Miko

Recommended Posts

Skrevet
Line@ Du kan sitte på med meg tror jeg, ikke no problem slikt;)

Det hadde vært supert, men hvor skl jeg komme hen sånn at du/dere kan hente meg? Hvis jenny sin oppdretter kjører så kan jeg jo spørre om å få sitte på med dem, men hvis ikke hadde det vært kjempe fint! :lol:

• Svar 150
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ok, takk skal du ha :) Det kaaaan hende jeg kan bo hos bestefaren min - hvis noen kan fortelle meg hvor langt det er fra Tønsberg til utstillingen :P

Jepp ca to timer, men hvis du da eventuelt må ha kjøre kan du sitte på med oss:)

Skrevet

Jepp ca to timer, men hvis du da eventuelt må ha kjøre kan du sitte på med oss:)

Ok, tusen takk:-) Kontakter deg etter jul eller noe - for da vet jeg sånn ca hvor mye penger jeg har, og vet om jeg kan bo hos bestefar :P

• 2 weeks later...
Skrevet

påmeldingsfristen er 30.januar hvis det er web påmeldig, men skal du sende inn via post så er det uka før. Står på NKK sine sider :D

Skrevet
Jeg kan kjøre Line:) Ikke noe problem:D

Hvordan er det med plass i den bilen? Hehe.. Skal melde meg på om det går bra i Sandefjord.

Skrevet

Line har en bitteliten så det går nok bra:p Menne tenker du på å sitte på med oss hvis du skal? Tror du at vi får plass til både mona og serchaj bak på stasjonsvogn.. Hmmm... Hvis vi gjør det er det ikke no problem:p

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte på :lol: Hehe.. Men det spørs nok om det går å ha de sammen baki, siden Mona vil sikkert ikke legge seg rolig og pyntelig ned sammen med en annen hund i en bil. Hun skal alltid sitte og se fremover, hehe. Men kanskje jeg kan overtale mamma til å kjøre, kan høre med henne!

Skrevet

mhm, men det er jo ikke no problem hvis hun beveger seg litt, vi kan jo prøve og se endag da vettu:p har fått plass til tre borzoi og en saluki der.. Litt lite plass men det gikk:p

Skrevet

Hvis det var plass til tre borzoi og en saluki blir det kanskje plass.. Hehe.. Mona er vel ikke større enn to borzoier og en saluki til sammen? Ja, vi får bare prøve en dag :lol: Kan teste det ut i morra med stasjonsvognen vår bare for å se.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel de fleste enige om at vi ikke gjør. Sikkert noen influensere som får betalt for å mene at det gjør vi. Det latterlige er jo at de hevder å ikke teste på dyr, så jeg lurer litt på denne...
    • Er dette noe vi trenger til hundene våre? https://www.tv2.no/nyheter/holdt-pa-a-falle-av-stolen/19203815/
    • Hei ambull-entusiaster, håper jeg kan få reklamere litt for dette treffet selv om det ikke er i Norge. Har du amerikansk bulldog og vil treffe flere med samme rase? Her er det en mulighet! Amerikansk bulldog club Sverige arrangerer sitt årlige klubbmesterskap, og inviterer også ikke-medlemmer og andre raser (disse blir selvfølgelig ikke klubbmestere). Vi har få påmeldinger enn så lenge og fristen er allerede til helgen.  Det hadde vært gøy om det var flere med ambulls i Norge som vil møtes for å nerde litt om rasen vi er så glade i.  https://www.facebook.com/events/1953185318641678/
    • Manmat racing belt hos Troll. de er litt store men veldig bra. De syr selv også i Tsjekkia , har ikke fabrikk i Kina som Nonstop. Så støtter man et    lite europeisk firma
    • Har prøvd:  Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet.  Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop.  Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping, Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...