Kaja Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Tesh er alene hjemme idag, keg syns det Er fryktelig ekkelt. Sist gang kom jeg hjem til totalt kaos. Satt opp live stream før jeg dro for 2 timer siden hvem vet hvor underholdende det blir. http://www.ustream.tv/channel/tesh-alene 1 Siter
LilleZara Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Ser ut som hun ligger å slapper av,flink hun er (skrudde nettopp på) Edit: Har du noe lyd på til henne,eller lager hun lyden jeg hører? Edit2: Høres ut som dodraugen jo Siter
Gjest Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Flinke Tesh da! Håper Aisha er like flink når jeg er borte! Siter
Kaja Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Haha, det er lyd på Ja, kua Er også der inne mulig hu lager lyd Siter
LilleZara Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Haha, det er lyd på Ja, kua Er også der inne mulig hu lager lyd Er ikke hundelyd,er noe som høres skummelt ut Det er nok en lyd som blir litt forvrengt,og høres ut som et skummelt spøkelse 1 Siter
Heidihj Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Flinkeste hundene! Skulle prøvd det der på Mayah en gang. Tror det hadde blitt ganske så underholdende Hun er ei skikkelig rote når hu er alene... Siter
simira Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Kjedeligste filmen ever, Kaja! La oss få litt action da! 3 Siter
soelvd Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Haha, du var virkelig bekymra, du.. Siter
Mirai Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Nå bjeffer de på døra! Edit: Der ble det stille gitt Siter
LilleZara Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Nå boffer de på et eller annet. Edit: Virker som det er kua som starter bjeffingen,og så blir Tesh med på det. Nå er det rolig igjen Siter
Kaja Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Naboen kom hjem tror jeg Siter
MegaMarie Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Haha, Kaja får vite alt som skjer fordi sonen følger med. Ser ut som at Tesh spiser på noe? Et bein? Kua ser jeg ikke en gang Edit: Jo der var hun! Hvordan har du fått til dette egentlig? Er det webcamera? (fundere på å gjøre det samme når jeg flytter ut!) Siter
Bellare Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Åååh, detta kunne eg tenke meg å gjere på frøkna, men då forsvinner vel pc ladern i gapet på ho Siter
Kaja Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 En sko Lag deg konto på ustream, gratis og enkelt! Siter
Ane Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Filmer du med dataen? Kan man se hva som ble filma seinere(blir den lagra?), eller må man se den live? Vil prøve på Nora! Siter
pippin Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Det var kjekt da! Da kan man jo sjekke når som helst og ikk ebare se over filmen når man kommer hjem. Kanskje lage noe sånt Siter
Monica123 Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Tesh sover hun Men jeg ser ikke kua.. Siter
Kaja Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Kua disponerer hele leiligheten :b stolt av tesh jeg Siter
Bananen Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Tror jammen jeg skal gjøre akkurat det der selv, jeg! Siter
Lola Pagola Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Skikkelig smart det der, må prøve det en dag med Casper Men mistenker at det blir en fantastisk kjedelig film (håper det blir det). 1 Siter
Kaja Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Hadde aldri trodd hun skulle være såå rolig! Siter
tm100021 Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Underholdning jo Tror jeg skal gjøre dette med mine også faktisk Ser for meg litt mer action med mine tre pluss to katter som elsker å herje dem opp. Siter
Recommended Posts