Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei alle sammen :)


Recommended Posts

Jeg heter Anne-Lene og er en ung 2 barns mor på 22 år :) Har en gutt ved navn Sondre som fyller 5 år i februar og ei lita jente med navn Andrine som ble 1 år på oktober. Jeg har også to små firbente, en Border Collie og en blandingshund, og blandingshunden skal veldig snart ha valper så det blir spennende.

Dagene mine tilbringer jeg på skolebenken, da jeg nå holder på og utdanne meg til helsefagarbeider, og hvis pengene strekker til så er meningen og utdanne seg til jordmor. I helgene jobber jeg på et sykehjem og det som er igjen av dagene går til ungene, hundene og mannen ;)

Men har en stor lidenskap da og det er foto(fotografere og redigere), og til jul fikk jeg endelig mitt etterlengtede speilrefleks kamera så nå om dagen er det for det meste det det går i.. Hehe

Det var litt og meg. Jeg gleder meg til og bli bedre kjent med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen :). Godt du ikke lot deg skremme av en litt "tøff" behandling i den andre tråden din.

Du får en travel tid framover skjønner jeg - håper det går fint!

Takk for det :) Hehe, nei skal litt mer til for å skremme meg gitt ;)

WOW 5 år! Du begynte tidlig. Jeg har ikke begynt ennå. :teehe:

Hehe ja, kan vell trygt si at det ikke var planlagt, men veldig glad for det den dag i dag ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror de som har blandinger og får valper (nå skrev jo du at dere var uheldige, så er litt annerledes!) kanskje får litt hardt vær her inne. Jeg vil tro det er i beste mening fra de fleste :) Håper du vil trives, det er mange her som har hatt flere kull så de kan sikkert hjelpe til med spm. om valpene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...