Ballong Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Helt nydelig En skikkelig kosebamse! Hvor mye tror du han veier som voksen? Siter
Ara Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Takk. Hm nei det vet jeg ikke. Hører de fleste hanner veier 80-90 kg, men også hørt om de som veier hundre men det tror jeg ikke er det vanlige heldigvis. Siter
Ara Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Kose med pus Nappe i øret til pus Dra pus i nakken, alt den katta finner seg i, men han må like det siden han ikke går vekk hehe Siter
SoppenCamilla Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Hahaha, hellandussen, så søt! Siter
LilleZara Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Jeg var heldig og møtte Oscar i hundeskogen idag God kosebamse var han Jeg fikk tatt et par bilder av han med mobilen,hadde ikke med meg kamera. Zara og Bella i bakgrunnen Jeg kan lukte at du har godtbiter altså Se,jeg er flink,nå fortjener jeg noe godt! Kom igjen daaaa! :lol: Siter
Tricolor Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Söt fröken som ser ut att ha det fint på tur :running: Ja, hun er noe sånn som dette på tur Herlige bilder, for en vakker hund Takk! Nydelige farger på hunden din altså! Kjempefine bilder (: Takk! Ja hun er veldig fin og veldig energisk! OiOi, hva skjedde? Dette kom i feil tråd! Men det var en flott vaskebjørn! Mange koselige bilder! Siter
Poter Skrevet 14. Januar 2012 Rapporter Skrevet 14. Januar 2012 Å, han får man jo bare lyst til å ta opp å kosemose skikkelig Siter
Bananen Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Søt! Også Eclectus roratus (edelpapegøyen), da! Jeg er litt svak for de, kjenner jeg. Jeg som egentlig ikke liker fugler. Siter
Ara Skrevet 15. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Takk. Vi hadde ei flott helg. Var i hundeskogen både i går og idag en liten tur. Jeg var litt skeptisk først til et slikt sted med en valp, men ble svært positivt overraska altså. Bare snille folk med snille hunder, ikke noe tull noen av dagene. Oscar er litt skeptisk så jeg til store hunder, han liker bedre disse småttisene men er vel noe med at han bor med to hehe. Møtte to sankt bernharder og de syns han var litt skumle haha. Men bare i starten, han blir fort varm i trøya, men ikke den som styrter mot andre hunder, noe jeg bare syns er greit Kommer masse bilder senere ifra helga 1 Siter
HeleneFS Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Så fiiiiin han er Utrolig nydelig! Siter
Snøfrost Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Så skjønn "teddybjørn" Store hunder er bare så utrolig herlige som valper. Siter
Ara Skrevet 15. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Takk Bilder fra helga. Noen der han leker med Zara også, tror han likte henne best av alle hundene han møtte i helga. Kulest med småhunder hehe. og et av han og dattera til niesa mi, hun elsker Oscar og når han peste så tilbydde hun han litt drikke hehe 2 Siter
LilleZara Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Zaraen min! Masse fine bilder! Siter
potifa Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Herlige bilder av hele gjengen! Vi vil også treffe hele gjengen din snart Har selv en valpe småttis så trenger både store og små og leke med Siter
Emilie Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Masse fine bilder, han er bare til å spise opp! Siter
Ara Skrevet 19. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Fått ny ball, som han syns er så god å tygge på. 1 Siter
Poter Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Å! Er det mulig å være så søt!? Siter
idaemiliee Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Oh my! Fikk en sånn inderlig trang til å kosemose på en sånn klump.. *Lengte tilbake til tiden jeg var litt yngre og hodestupt forelsket i en gedigen svenke* Når jeg får meg eget hus med stor plass SKAL en sånn en i hus! Siter
Recommended Posts