soelvd Skrevet 3. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 Jeg (To av hundene er ikke mine) Vurdert å sjekke om ikke colorgate trenger modeller? Siter
Shokata Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 Ler så jeg GRINER av siste bildet! Herregud for ett herlig tryne! (også minnet den meg litt om Xena ) Grubla litt på dette, så glemte jeg det... og så kom jeg på at JAMMEN, det er jo mammaen hans jo Xena er oldemor til begge mine Siter
Shokata Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 Vurdert å sjekke om ikke colorgate trenger modeller? Nei, men jeg prøvde meg på å få Smulen med på leverposteiboksen... Det gikk ikke så bra de ville visst ikke ha voffsen på den dumme boksen (enda jeg er overbevist om at det er flere hunder enn barn som spiser leverpostei...) Siter
Tyfonia Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 Canario:) Hun er bare 4 mnd på disse bildene da. Litt tidlig å begynne å røyke;-) Ja, sannelig! Det er jo 18års aldergrense? Nei, men jeg prøvde meg på å få Smulen med på leverposteiboksen... Det gikk ikke så bra de ville visst ikke ha voffsen på den dumme boksen (enda jeg er overbevist om at det er flere hunder enn barn som spiser leverpostei...) Jeg stemmer for nytt leverposteibilde Siter
Tyfonia Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 Næmmen! Tok den seg en dukkert? Siter
Ozzy Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Ikke jeg som har tatt bildet, men syntes det er så herlig. 1 Siter
soelvd Skrevet 5. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Ikke Montis heldigste øyeblikk foran kameraet. 3 Siter
soelvd Skrevet 5. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Noen må ha tatt seg en lykkepille Eller ti.. 4 Siter
pippin Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Noen må ha tatt seg en lykkepille Eller ti.. Tok nok en overdose der ja! Såååå hæppi da gitt! Siter
Ganzie Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Jeg ler så jeg griner av denne tråden For noen uttrykk på enkelte av hundene Og dalmisen som gikk på snørra i elva var jo bare ubetalelig Her er tre av Ganzie sine mindre heldige øyeblikk: Hund? Kenguru? Sheltieguru? Brainfreeze! Siter
Margrete Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Var ikke helt god denne, disse var de jeg kom over først... ellers så har jeg flere album av Zizco og der er det fult av slike øyeblikk Av en eller annen grunn ble Asti også litt rar: 4 Siter
Raksha Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Fyh som jeg ler av noen av bildene her - fantastisk! Vi vil også være med: "I am SO smart! S-M-R-T!" Finn salukien? Bittelitt kram snø? Snusern ønsker seg større krakk: 2 Siter
Bellare Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Dei galne har det godt i alle fall. Mange herlege og morosame blinkskudd her inne! Trudde eg hadde lagt ut nokre bilder her sjølv, men mulig det kan ha vert ein liknandes tråd... Gjer det no i vert fall Gal? Neeeida 3 Siter
pippin Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Bellare: Haha, det nest nederste bilde! Jeg leeeer! Digger skikkelige trynebilder 1 Siter
Sanne Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 *klippe bilder* Omg, jeg lo meg halvt ihjel her! :lol: For en herlig hund! Siter
soelvd Skrevet 6. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 Monti som tjuvstarta fastelaven mens vi snudde ryggen til.. 2 Siter
Recommended Posts