Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av bilen deres


Djervekvinnen

Recommended Posts

116670_1.jpg

Her er bilen vår :P . Er fornøyd med det meste, men har lyst på stasjonsvogn. Denne er stor til å være personbil, men blir upraktisk den dagen vi skal ha en hund til. Å så er den et h**** på deler av vinterføret.

Må legge til at jeg ikke kan kjøre den siden jeg ikke har førerkort :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er biln vår, en honda civic. :P

honda.jpg

Er fornøyd med den! Veldig god på vinterføre, og generellt god å kjøre. Kunne vært litt mer plass for hunden baki der, men det går akkurat. hehe :P Men så er bilen ganske lav så du må ikke være krøpling for å komme deg inn og ut av den, og så skraper den lett neddi hvis det er litt mye snø. feks. Og så ser bilen ganske bra ut også! Masse stæsj muligheter! :P

Et demobilde til:

honda2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe bilde av akkurat min, men den ser sånn ut:

(Det er en Citroen Berlingo 2001 Varebil hvis noen lurte)

1_1282.jpg

Og her er hundene lastet inn:

051105fire.JPG

Jeg er veldig fornøyd med den, god plass er det viktigste for meg, men i tillegg så har den (hittill ihvertfall) gått som en klokke 8) . Det at den er hvit og ganske høy under taket gjør at den ikke blir så varm om sommeren.

Kjøpte den av en i hundeklubben som hadde hatt den fra den var ny. Jo, så absolutt fornøyd selv om det var trist å skilles fra min gamle Misubishi SpaceWagon i vinter.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

="LokeVeeeldig fornøyd...Jeg kjøpte den i går og har ikke prøvekjørt den engang :P  

Liker ikke fargen da,men til den prisen gidder jeg ikke klage på sånt..

Er bildet for stort?

Du skal ikke kimse av fargen (møkka synes på alle farger) jeg tror at det hjelper på om sommeren når sola steker! Bra for Loke og Lyra det! :P

Er sidedøra på andre siden enn min, eller er bilder speilvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig fornøyd...Jeg kjøpte den i går og har ikke prøvekjørt den engang :P  

Liker ikke fargen da,men til den prisen gidder jeg ikke klage på sånt..

Er bildet for stort?

Det er litt stort ja. :wink:

Grattis med ny bil da. :P

Tror ikke jeg skal legge inn bilde av min nei.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bil enda, siden jeg ikke har lappen heller. Men har da nok av drømmebiler!:P Hehe..

Kan legge ut et bilde av bilen til Jostein da, en Volvo 940 (Turbo)

Meninga er nå at jeg skal låne den når jeg kjører opp, men han er jo så livredd for at jeg skal kjøre borti kantstein med den, så det spørs om han tørr å ta sjansen :P

940_3_lite.jpg

940_1_lite.jpg

940_5_lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me like V70! :P

Ja super bil!! :P:P

Har en spesial modell med 2,5 liters motor og lavtrykksturbo... yter 193 hestekrefter...

(innføring fra Trond :P)

Den har også automatgir, noe som er fenomenalt!! skal ALDRI ha vanlig gir igjen!! :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja super bil!! :P:D

Har en spesial modell med 2,5 liters motor og lavtrykksturbo... yter 193 hestekrefter...

(innføring fra Trond :P)

Den har også automatgir, noe som er fenomenalt!! skal ALDRI ha vanlig gir igjen!! :P:P

Hihi.. Genialt! *meg liker enda bedre* Neste bilen til Jostein skal vist være en V70 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil3.JPG

bil2.JPG

BMW 5serie :P

Kjørt masse en slik med sportskløtsj...fy svarte pokker det er slit for foten! :P

Men oi for en DIGG bil!! Hadde 160 på motorveien her, jeg..hihih... :oops: 8)

Men når jeg skulle over i min egen bil igjen første gangen, trodde jeg kløtsjen på den var ødelagt! Tråkka den rett i gulvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe bilde av akkurat min, men den ser sånn ut:

(Det er en Citroen Berlingo 2001 Varebil hvis noen lurte)

1_1282.jpg

Og her er hundene lastet inn:

051105fire.JPG

Jeg er veldig fornøyd med den, god plass er det viktigste for meg, men i tillegg så har den (hittill ihvertfall) gått som en klokke 8) . Det at den er hvit og ganske høy under taket gjør at den ikke blir så varm om sommeren.

Kjøpte den av en i hundeklubben som hadde hatt den fra den var ny. Jo, så absolutt fornøyd selv om det var trist å skilles fra min gamle Misubishi SpaceWagon i vinter.. :P

Nå spørs det om jeg trenger å legge ut bilde av pappa sin... Det er en Citröen Berlingo, registrert som varebil.. Bare tenk på Sheriff sin bil uten bur baki og fargen er sølvgrå, så har du bilen til pappa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ifølge pappa skal jeg få bilen hans når jeg har kjørt opp(gleder meg til å se om det er sant, at jeg virkelig får den) det er iallefall en Opel Vectra 93 modell tror jeg, sølvgrå. liker de bilene altså :lol:

v70 er digg bil!! pappas drømme bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Den viktige delen av min bil

astraen2.jpg

Opel astra 97 modell (tror jeg) pen farge og god å kjøre, men viktigst - plass til en hundebur i str. b: 110 cm, h: 70 cm og dybde 90 cm, ikke skrå bakluke, og ikke for mye skrå seterygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho! en morsom tråd å dra opp igjen!

Her er bilene våre! :lol:

Flotte fine Krokanrullen min! (etter en liten snurrings i veien så vi havnet litt i grøfta :P)

Golf 2, 89 mod. 1,8l. Med flotte krokanflekker hist og her. Vært min beste venn (og værste uvenn) i 3,5 år nå, og vi har levd livet sammen. Og frosset fingrene og vasspumpa av oss i 25 minus (husker du Raksha? :))

03020835.jpg

I golfen så har Bridie som regel baksetet for seg selv. Eller, hu kan finne på å ligge OPPÅ høytalerne mine i hatthylla.. Trafikkfarlig? ja, je vet. :P

Så har vi Zuki'n da... Suzuki Grand Vitara XL-7, vare bil. 2005 modell. Diesel. Ufattelig behagelig bil, kommer frem NESTEN overalt, og er fin å se på. I tilegg er det bikkje bil deluxe, og Bridie har et stort flott bur som er festet i skilleveggen.

Dette er bilen som blir brukt på lange turer. Sånn tl tromsø og sverige og sånn :) Den har klima :P

170308_001.jpg

Også har vi Roger da... Land Roger. 74 modell Land Rover x-mil serieIII. Land Roger skal brukes i skogen, i gjørma, i snøen, og på treff. Land ROger er Bridie sin bil, og hu digger å sitte på kassa i midten foran når vi kjører, eller legge seg rett ut i kembo senga si bak i når vi har kjørt lenge nok. (skjønner hu godt, testa senga selv idag jeg)

120408_004.jpg

120408_006.jpg

Siste tilskuddet av biler her hos oss nå er Roger Donor... Altså, som navnet tilsier, delebilen til Roger!

Han går ikke, men skal iallefall donere vekk noen deler til Roger før han blir omplassert for å få et nytt hjem et annet sted :P

270408_004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

940_3_lite.jpg

03020835.jpg

*klippe*

Land Roger. 74 modell Land Rover x-mil serieIII.

*klippe*

Roger Donor... Altså, som navnet tilsier, delebilen til Roger!

:lol:

Nå kunne jeg egentlig vist fram en snasen liten Volvo 240 '83, men slik ble det altså ikke. Men, den står nå fortsatt borti gata her og jeg går fortsatt og sikler på den, såå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...