Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av bilen deres


Djervekvinnen

Recommended Posts

Vi har (eller... *kremt* Kjæresten min har) en Suzuki Liana... Fin familiebil :lol:. .Kunne egentlig vært større bagasjeplass med tanke på hundebur og varer og slik.. Og når man har to barn og skal på reiser og ferier og sånn også, så kan man egentlg ikke få stort nok bagasjerom :P men det går helt greit som det er også. .Foreløpig ligger Blondie i et Vari bur (plastbur) og da er det grei nok plass til varer også, men vi har planer om å kjøpe noe større til henne etterhvert ja..

post-3783-1212784345_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Ja bilen jeg har nå er en godt brukt Opel Astra stasjonsvogn og det er utrolig hva en får pøass til i bilen hvis en vil. Det har vært fem personer og to hunder og lavo og 60liter sekk med ved på helge overnattingstur i den hehe trangt men det gikk det au. Liker best når det er to hunder baki og bagasje i baksetet og to personer som reiser. Har ikke bilde av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bilen jeg har nå er en godt brukt Opel Astra stasjonsvogn og det er utrolig hva en får pøass til i bilen hvis en vil. Det har vært fem personer og to hunder og lavo og 60liter sekk med ved på helge overnattingstur i den hehe trangt men det gikk det au. Liker best når det er to hunder baki og bagasje i baksetet og to personer som reiser. Har ikke bilde av den.

*gliiiis* Var det det eneste dere fikk plass til? :lol:

Vi har hatt 3 voksne, 2 barn i barneseter, 2 hunder (en diger schæfer og en diger Border Collie (ja, han ER en kjempe!)), i tilegg til en diger bag og en klesdunk full av klær inne i Golfen! :P

Da satt bikkjene og klesdunken bak i bilen... Vi trengte bare ta ut hattehylla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokanrullen :lol: Tenk å fikse på en sånn en Golf. *vil ha*

Hehe, ja med litt penger og ork, så kan de virkelig bli bra altså! Kjempefornøyd med Krokanrullen min jeg. Så enkel at til og med JEG kan skru på den liksom!

Men, denne har kommet for langt i rustangrep at jeg gidder å gjøre så mye med det.. Selv om det meste kun er overfladisk.

Linniogamy! åååå, en polo stasjonsvogn!! *savne gamle polo'n vår som var ihjelsenga og med revolution felger!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (eller pappa :P) har en SVÆR Volkswagen Transporter 06 eller 07 modell er ikke helt sikker. Den perfekte hundebilen. Vi har også en gammel skræll av en Volvo 245 fra 92 (trooor jeg...) som vi skal selge. Tror vi skal kjøpe en Toyota Landcruiser 100. Pappas drømmebil :P

Men Transen (det er det Transporteren heter nemlig) er helt super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...