Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hundepass, Bergen, februar


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Heisann. Jeg er ikke i noe krise, men jeg spør her allikevel.

Jeg skal reise vekk 27-29 februar, ganske tidlig og kommer hjem ganske sent (skal til oslo på veninnetur). Så jeg kunne tenkt meg pass fra kvelden søndag 26 til sent 29 eller neste dag. Lander på flesland kl 23.

Jeg har en Cairn terrier tispe som er rundt 15-16 mnd da, veldig leken, fungerer godt med andre hunder og kan helt fint være alene hjemme, men hun bruker litt tid på å roe seg på nye plasser, kan stresse litt.

Grunnen til at jeg spør her inne er fordi min faste passer er i danmark da, kjæresten min liker ikke hunder så jeg vil ikke påtvinge han å ha ansvar for henne. Det siste alternativet er fortsatt åpen, men der driver de slik at hunden er i bur så lenge den er inne, og hun her er ikke vant til å bo i bur, så å sitte henne i bur hele natten og samt dagtid er uaktuelt for meg.

Et issue her er at det er høy sannsynlighet for løpetid akkurat da... den kommer nå i januar/februar en gang.

Noen som føler et kall? hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, da avhenger det vel litt av løpetid og kjønnsmodning mm så vi får se når det nærmer seg :) Setter veldig pris på gjestfriheten!

Ja, det er jo vanskelig å vite hvordan Monti vil være med tispe i huset på den tiden. :) Men dere kan jo ha det som en back up. Jeg studerer hjemme så er hjemme hele dagen. Bikkja sover som regel på rommet med oss eller i gangen. Og vi er fryktelig nøye på å følge eiers ønsker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å venne henne til katten til mamma nå, for hun bor ikke med de til vanlig nei, hun blir egentlig litt hyper rundt katter :(

Laika: det er jo ikke noe problem å få truffet hunden hun evt må bo med på forhånd for å finne ut om de passer sammen :)

Det er ikke en helg, det er søndag kveld til onsdag kveld.

edit, Cairn er jo avla for å skremme rotter ut av steinrøyser, lurer fælt på om noen instinkter hadde blitt vekket til livet, hehe.

Endret av Hapzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å venne henne til katten til mamma nå, for hun bor ikke med de til vanlig nei, hun blir egentlig litt hyper rundt katter :(

Laika: det er jo ikke noe problem å få truffet hunden hun evt må bo med på forhånd for å finne ut om de passer sammen :)

Det er ikke en helg, det er søndag kveld til onsdag kveld.

edit, Cairn er jo avla for å skremme rotter ut av steinrøyser, lurer fælt på om noen instinkter hadde blitt vekket til livet, hehe.

Vi er på skolen fra ca. 07.15 - 15.30, så hun blir da en del alene... Og hun blir boende med katt, så om hun blir hyper av rundt katter er kanskje ikke det så greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Om du har muligheten til å levere, så kan jeg godt passe henne :)

Bor i Florø , med min BC-hanne på snart 10år :)

Ingen katter, og ingen stress :)

Min hund er kastrert,og registrerer ikke løpetider på tisper,så det blir heller ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har muligheten til å levere, så kan jeg godt passe henne :)

Bor i Florø , med min BC-hanne på snart 10år :)

Ingen katter, og ingen stress :)

Min hund er kastrert,og registrerer ikke løpetider på tisper,så det blir heller ikke noe problem :)

Takk for tilbudet :) Det setter jeg stoooor pris på. Men nå har det heldigvis kommet en løsning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...