Gå til innhold
Hundesonen.no

Weiefors Notorious Leja


Maria
 Share

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har Leja vært her i noen timer, og det er jo selvsagt bare kos og gøy. Ingen uhell inne, men tisser og det som må til med en gang vi slipper henne ut. Hun er en tøff, uredd jente som sier fra når

ENDELIG skal jeg få valp igjen! Og herre gud så spennende det skal bli. I dag ble det bestemt at vi henter hjem lille Leja rett over nyttår. Leja er en hvit/rød (sobel) papillonfrøken født 3. novem

Bilde av meg med Leja i fanget. Mamma Thindra ligger ved siden av og bare koooser seg Og her er lille Leja sammen med en eldre valp hos oppdretteren, Knut. Han er fem uker eldre enn henne. Sjekk

Hun er søt. :wub: Og ikke mini-mini-mini lenger, bare nesten!

Haha! Nå burde hun nesten hete makro snart :o Men hun er mer enn dobbelt så stor som da vi fikk henne, så det er en merkbar forskjell. En kilo til nå, så begynner det å likne no.

Oi hun har vokst :o søt :wub:

Vokser som ugress. Hvem har sagt man ikke kan råfore småhunder liksom - hun spiser jo som en hest. :P (ja, har hørt fra folk at man ikke kan det, utrolig nok :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Vesle minihunden min har rukket å bli 12 mnd allerede. Hun er enten helt turbo eller skikkelig kosegris, aldri midt i mellom :P Makan til morsom og underholdende hund skal man lete lenge etter. Fine minien min :wub:

Om dagen er hun litt hormonbombe synes jeg. Sjefer over alle andre hunder og er redd for plastposer som blafrer i vinden. Fjortizz på høyt nivå. Ellers er hun og Chess skikkelig perlevenner, og det går over all forventning. De har mye glede av hverandres selskap. Og OM den hunden kan krype under huden på en altså.. Hun sjarmerer de fleste. Også har jeg varmeflaske under dyna hver natt og, jeg. :)

IMG_9631.jpg

IMG_9639.jpg

IMG_9640.jpg

IMG_9642.jpg

IMG_9644.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk begge to :D Synes jammen hun er ganske så vakker selv altså. Rarere enn noe annet, men god som gull.

Håper på litt mer kropp på henne nå fremover. Så kan vi stille litt mot våren igjen. Hun er ikke så fan av haller, men ute er mye bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...