Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2012!


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hurra Hurra Hurra! Jeg kan skrive i denne tråden Denne her la seg i veska mi og ville bli med meg hjem!

Da har vi hund i huset igjen!

Jeg slenger meg inn her jeg, hurra for det! Ah, sukk

Posted Images

  • 2 weeks later...

Hei alle sammen!

Står på liste hos en oppdretter, tispa er drektig med termin rundt 23.juli. Så om hun får ett stort nok kull så blir det en kleinspitz valp på meg i slutten av september! Er veldig spent på hvor mange valper hun får da hun har fått fra kun en til fire tidligere. Om det blir bare en+to, så blir det ingen på meg med det første da jeg er nr tre på lista, så krysser fingrene! :) Hvor vanlig er det egentlig at oppdretter tar ultralyd på drektige tisper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst ikke valp til meg allikevel. Ble født to tisper, ene var allerede bortbestilt og nå bestemte oppdretter seg for å beholde den andre allikevel. Men har allerede plan B i orden, så får vente til midten av juli, da har hun termin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst ikke valp til meg allikevel. Ble født to tisper, ene var allerede bortbestilt og nå bestemte oppdretter seg for å beholde den andre allikevel. Men har allerede plan B i orden, så får vente til midten av juli, da har hun termin :-)

Tvi tvi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst ikke valp til meg allikevel. Ble født to tisper, ene var allerede bortbestilt og nå bestemte oppdretter seg for å beholde den andre allikevel. Men har allerede plan B i orden, så får vente til midten av juli, da har hun termin :-)

akkurat det samme skjedde meg i februar. ble veldig skuffet og lei meg der og da, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :) endte opp med å få første valget fra en bedre kombinasjon, hell i uhell rett og slett :)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Jaaa! Da ble det valp på meg i år likevel! En fawn beardisjente flytter hit om en uke :) Gleder meg veldig! Så håper jeg at Stella tar rollen som storesøster bra, hun har jo vært alenehund i 3 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen min som jeg kjøpte for en mnd siden, Hunn er 6mnd og rasen er en Bordeaux dogge. Hun er en fantastisk karakter. Hunn og Ludo (Aussien min) går bra sammen ikke noe tull de bare leker

:)Flinke å være alene hjemme er de også :) Bordeaux er en fantastisk rase så langt :) Veldig mange

hyggelige Bordeaux eiere å møte på utstilling også.

474236_10150964508285862_444866890_o.jpg

469581_10150946462765862_1927979484_o.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Da ble det valp på meg i år likevel! En fawn beardisjente flytter hit om en uke :) Gleder meg veldig! Så håper jeg at Stella tar rollen som storesøster bra, hun har jo vært alenehund i 3 år nå.

Grattis! Gleder meg til beardisbilder, de er jo såååå fine! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Nå kribler det skikkelig i magen! I morra henter jeg Saga! Veldig spennende, og jeg gledegruer meg veldig. Nå er det valpesikring av huset og inngjerding av hagen som står på planen. Stakars Stella aner ikke at hennes late og avslappende dager er talte! :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke valp på oss likevell :cry: Eller jo, det blir valp men ikke fra det kullet vi skulle ha fra. Så nå begynner jakten på ny oppdretter og det "perfekte" kullet.

What?! Hva har skjedd? Så utrolig leit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...