SoppenCamilla Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Det er da heller ikke alle soniser som driver med utstilling Derfor jeg sa nummerlapp og ikke utstilling. Man får jo nummerlapp i andre hundesporter og! Men jeg betaler for en button og, altså! Siter
SusanneL Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Noen bruker også "plastmapper" med strikk som strappes til overarmen, men de stopper enten blodomløpet eller sklir nedover armen på meg, så jeg er ingen fan av dem. OT - de nye sorte til NKK er veeeldig regulerbare... Men jo - pins er jo litt kult, da. Synes den skulle være helt Sonen-blå, med den "gamle" hvite bullterrier-logoen, jeg.. Vi om vet - vi vet. De som spør får svar.. Hadde jo vært litt morsomt å se hvor mange som faktisk tusler rundt på utstillinger/stevner (eller hvor mange som husker å ha den på, såklart!) Susanne 6 Siter
Symra&Pippin Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Det er da heller ikke alle soniser som driver med utstilling Hvis det skal lages nummerlappholdere så synes jeg at det skal lages buttons i tillegg. Det kan alle bruke. Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Jeg har jo t-skjorte, så jeg trenger ikke Men skulle det vært pins/nål, ville nok den logoen som er på t-skjorta vært perfekt. (bilde i den tården-møte en sonis) Siter
Ia Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Jeg har jo t-skjorte, så jeg trenger ikke Men skulle det vært pins/nål, ville nok den logoen som er på t-skjorta vært perfekt. (bilde i den tården-møte en sonis) Er den jeg har hatt i tankene, ja Stjal et bilde fra tråden, jeg: Siter
HeleneFS Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Jaaaaa. potetrykk med hjerte inni var søtt Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Men vi som har "uniform" på oss på hundeting kommer ikke til å gå i t-skjorte. Men selve "logoen" med potemerke med hjerterundt var jo veldig fin. Kunne man ikke hatt det på pin? Siter
Djervekvinnen Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Ja det var den logoen som var før på forumet. Hvorfor den ble fjernet vet ikke jeg. Syns den var fin. (og passer godt til pin, stoffmerke, klistermerke, på klær, caps osv) Siter
SaraS Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Jeg stemmer for gamlelogoen vår. Et potetrykk eller lignende føler jeg ikke har noen sammenheng med hundesonen.no. Og den nye logoen er ikke noe fin. 2 Siter
Ia Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Jeg stemmer for gamlelogoen vår. Et potetrykk eller lignende føler jeg ikke har noen sammenheng med hundesonen.no. Og den nye logoen er ikke noe fin. Det har masse med sonen og gjøre. Gammel logo Siter
Synnikken Skrevet 12. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 Får jeg fatt på bilde av gamlehunde-logoen bruker jeg den. Det blir button med blå bakgrunn og hund på. Eventuellt pote. 3 Siter
HeleneFS Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 (endret) edit: Synnøve jeg sender deg logoen med trasparent bakgrunn at this moment edit2: av potetrykket... ser du har tenkt å bruke en annen... men nå fikk du no poteavtrykket allikevel. Endret 12. Desember 2011 av Hapzen 2 Siter
Ia Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Skrevet 12. Desember 2011 edit: Synnøve jeg sender deg logoen med trasparent bakgrunn at this moment edit2: av potetrykket... ser du har tenkt å bruke en annen... men nå fikk du no poteavtrykket allikevel. Den likte jeg! Siter
KarpeSkrotum Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Men hvem har copyright på den ? Må brukes selvlagd, eller noe man har tillatelse til å bruke. Det høres ut som de fleste vil ha igjen den andre logoen iallefall - det bør være mulig å endre logoen her, med så mange som vil ha den tilbake syns jeg. Siter
Siri Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Jeg stemmer for button med den hundelogoen vi hadde her før på - var ikke den laget av en sonis da? Den var fiiiiiin og mye mer identifiserende enn et poteavtrykk som jo finnes overalt. 3 Siter
Symra&Pippin Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Skal vi ha en avstemning? Nå er det foreslått pin, button og nummerlappholder, Pote med hjerte, gammel logo med hund og ny logo (eller er ikke den nye hunden foreslått?). Når det gjelder den logoen vi har nå, så er vel den noe vi måtte ta med på kjøpet i forbindelse med en omlegging, jeg har inntrykk av at mange kunne tenke seg å beholde den fine hunden som en sonis tegnet (den som Argyr linker til). Mitt forslag: Button med Hundesonen i skrift (uten .no) og denne hunden: 3 Siter
Synnikken Skrevet 13. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Blir enten skrift eller bilde, og button. Siter
SoppenCamilla Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Da stemmer jeg for bullterrier-logo-bilde. 3 Siter
Djervekvinnen Skrevet 13. Desember 2011 Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Har laget avstemning for dette. Hvorfor er det kun button forresten? Alt lar seg jo lage. Siter
Recommended Posts