rottmaneier Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Var med venninna mi på valpebesøk av hennes kommende Toller-valp De er jo bare sååå søte og fluffy! Nesten så jeg kidnappet med meg en hjem På bildene er de 6,5 uker gamle Siter
simira Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 En ting skal pelshunder ha - de er nådeløst søte i den alderen der. Jeg skulle av og til ønske jeg var en skrekkelig dårlig og uansvarlig hundeeier så jeg kunne kjøpe masse pelshundvalper og gi de bort når de ble plagsomme. 2 Siter
Quintinus Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Åhellandussen! Ble ikke akkurat mindre valpesjuk av disse herlige små Siter
Betty Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Som om jeg ikke var valpesyk nok fra før av. Tollervalper er faarlig søte! Siter
rottmaneier Skrevet 9. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Som om jeg ikke var valpesyk nok fra før av. Tollervalper er faarlig søte! Det er fremdeles 1 ledig etter avbestilling Siter
Betty Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Det er fremdeles 1 ledig etter avbestilling Ikke frist meg! Men jeg skal ha tispe, og jeg tviler på at det er det som er ledig - samt jeg venter på et annet kull til våren. Og er det det kullet jeg tror det er så er ingen av foreldrene jaktpremiert, og da er det uansett uinteressant for kresne meg. Men ... *sukk* Siter
Bellare Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Helledussan for nokre skjønne små teddybjørnar! Siter
Kattapult Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Elsker at leieboerne har Toller <3 Siter
rottmaneier Skrevet 10. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 Ikke frist meg! Men jeg skal ha tispe, og jeg tviler på at det er det som er ledig - samt jeg venter på et annet kull til våren. Og er det det kullet jeg tror det er så er ingen av foreldrene jaktpremiert, og da er det uansett uinteressant for kresne meg. Men ... *sukk* Er en hanne ja Og ingen jaktpremiering på foreldrene i dette kullet nei, hehe Men søte uansett Siter
Recommended Posts