xxx12345 Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Skal kjøpe en bok i julegave. Mottakeren er veldig glad i krim, og har vel lest det meste av Lindell, Mankell, Lackberg, Larsson og slikt i den sjangeren der. Noen som har tips til passende bok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Gjenferd av Jo Nesbø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Jeg er egentlig ikke så glad i krim, men leser det meste når jeg er tom for andre muligheter(som medlem i bokklubben er det alltids en ulest krimbok i nerheten). Leste Flimmer av Anne og Even Holt i sommer og den synes jeg faktisk var veldig bra. http://bokklubben.no...oduktId=5375205 Edit: Kan jo legge til mine favorittbøker om du er interessert i andre tips også Havets katedral av ildefonso falcones er en av de beste bøkene jeg har lest noen gang, og fatimas hand av samme forfatter ligger også høyt opp på lista. Dan brown sine bøker digger jeg, han skriver så utrolig bra! (har lest de engelske utgavene). Agincourt av Bernard cornwell og Saxon storries av Cornwell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Har bare to bøker eg kan anbefale og det er "Ulvenatt" og "Ikke uten min datter". Den siste er også en sann historie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Hypnotisøren av Lars Kepler Paghaninikontrakten av Lars Kepler Den første var kanskje best - men veldig spennende bøker begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Enig- Lars Kepler-bøkene er bra Har hun lest Johan Theorin? Skumringstimen, Nattefokk og Blodleie er alle tre bra bøker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Jo Nesbø sin Harry Hole serie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2011 Jeg har sansen for Bjørn Beltø i Tom Egenlands kvasihistoriske bøker. Disse bøkene er i samme sjangser som Dan Brown's Robert Langdon-bøker (Engler og Demoner, Da Vinci Koden m.f). Lucifers Evangelium er en veldig bra bok, og anbefalst på det varmeste. Er mottakeren veldig glad i krim så tipper jeg at Harry Hole-bøkene er fortært allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 9. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2011 Nesbø, Brown etc er forlengst lest ja. Jeg endte opp med å bestille et par bøker av Jørn Lier Horst, om førstebetjent William Wistig. Så får vi se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts