Benedicte Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Min (vår) kommende valp er født og vi trenger hjelp til stamtavlenavn! Jeg trenger også forslag til kallenavn Bokstavene i kullet er P P. For eksempel heter andre hunder i kennelen Dazzle'n'Daze, Backstreet Boy, Code-A-Chrome, Tears & Tantrums osv. Valpen vil altså hete Meisterhaus P.... P... Forslag?! Fyr løs i så fall Jeg trenger også forslag til daglig-navn. Jeg liker navn som Pim, Dis, Bris osv. Gjerne navn som er litt uvanlige, men samtidig litt feminine. Siter
Teserere Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Perfect Pleasure Men er det gutt eller jente da? Siter
Benedicte Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Oh, glemte å si at det er en jente Rød/hvit basenji. Siter
Papillon Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Power Point Painted Pink Dårlig fantasi igrunnen.. Siter
Teserere Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Æææ, skrev et innlegg så slettet jeg det Pure Perfection Perfect Partner Priceless (glemte det selvfølgelig!) Prom Princess Daglignavn: Py, Mim, Sky, Lilly... Siter
Betty Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Pride & prejudice. Pretty in pink Siter
Kensington Gate Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Pretty'n Pink Picture Perfect (det er jo egentlig navnet til Lill sin Ivy, da) Pleased as Punch Pleasant Potion Painted Portrait Siter
simira Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Haha, min første tanke var Pen and Paper. Siter
Benedicte Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Åh, takk, så flinke dere er! Mye fint her! Kanskje Meisterhaus Public...etellerannet? Det er så vanskelig når det skal være P i begge navn! Siter
Hermes Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 (endret) Kanskje Meisterhaus Public...etellerannet? Det er så vanskelig når det skal være P i begge navn! Public Passion Er et italodisco-band som hadde en hit på 80-tallet, som heter dette: Endret 8. Desember 2011 av Hermes 2 Siter
Artemis Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Støtter helt klart forslaget om Pride and Prejudice. 1 Siter
Benedicte Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Ja, Pride and Prejudice er veldig fint! Det er ført opp Forresten tror jeg holder meg til engelske navn og ikke norske, for hunden er amerikansk Meisterhaus Paper Planes? Kanskje? Siter
Guest Belgerpia Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Pretty Photo Pleasure and Pain Pest og plage (fnise av seg selv) ...ellers så må jeg bare si at pappa så veldig herlig ut Siter
Bananen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Meisterhaus Pink and Plump Meisterhaus Plump 'N Proud Meisterhaus Peppermint Pattie Meisterhaus Piccadilly Pumpkin Meisterhaus Puff 'N Proud Meisterhaus Public Portrait 1 Siter
Benedicte Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Takk for flere forslag! Pest og plage ville sikkert passet perfekt i valpetiden Og da slenger jeg inn noen bilder av foreldrene også Pappaen, ti mnd gammel Siter
Bananen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Takk for flere forslag! Pest og plage ville sikkert passet perfekt i valpetiden Hvor er det disse pest og plagebasenjivalpene hen? Jeg forstår ikke, faktisk! For jeg fikk så og si en voksen hund både utenpå og inni ved 8 uker. 2 Siter
SFX Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Public Performance Public Performer Public Prestige Public Party 1 Siter
Kensington Gate Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Takk for flere forslag! Pest og plage ville sikkert passet perfekt i valpetiden Og da slenger jeg inn noen bilder av foreldrene også Når jeg ser stamtavlenavnene til foreldrene, hadde det jo vært moro å kombinere "heels" og "red" - røde høyhælte sko, liksom. Laboutin er jo de berømte høyhælte skoene med røde såler - kikket på hjemmesiden deres og de har noen sko som heter Piou Piou og Pigalle, så da legger jeg til Piou Piou Pigalle Pumps 4 Siter
Bananen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Når jeg ser stamtavlenavnene til foreldrene, hadde det jo vært moro å kombinere "heels" og "red" - røde høyhælte sko, liksom. Laboutin er jo de berømte høyhælte skoene med røde såler - kikket på hjemmesiden deres og de har noen sko som heter Piou Piou og Pigalle, så da legger jeg til Piou Piou Pigalle Pumps Piou Piou var faktisk dritkult! Litt basenji også, det. Sånn som ungene når de løper rundt med lekepistol og later som de skyter, så sier de "pew pew" eller "piou piou". Perfekt basenji, det. Tøysete og barnslig. Da mååå jo Pi eller Pew eller Piou være perfekt dagligdagsnavn? Siter
Kensington Gate Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Skrevet 8. Desember 2011 Piou Piou var faktisk dritkult! Litt basenji også, det. Sånn som ungene når de løper rundt med lekepistol og later som de skyter, så sier de "pew pew" eller "piou piou". Perfekt basenji, det. Tøysete og barnslig. Da mååå jo Pi eller Pew eller Piou være perfekt dagligdagsnavn? Jeg fikk også den assosiasjonen! Piou! Piou! Siter
Recommended Posts