Tyfonia Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av Orientaleren min, Scott på tre år. Jeg overtok ham fra noen oppdrettere. Han gikk desverre ikke overens med den andre hankatten deres, så vi overtok ham. Han er fantastisk på alle punkt. nysgjerrig, livlig, ernærgisk, kosete, en skikkelig akrobat med lite ro i rumpa. Han har alltid noe for seg og trives kjempegodt sammen med de andre kattene våre. Her er litt bildespam 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Så fin pus. Elskar dei ekstremt grøne auga på han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Det var en mektig pusekatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Wow, for noen øyne på han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Veeeldig pen ja! Nydelig rett og slett! Og de øynene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Stilig! Men si meg, liker han ikke bli tatt bilde av? På bikkjene mine betyr slike ører at de "hater" de jeg gjør mot de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Han har noen flotte uttrykk og legger ikke skjul på hva han føler, men siamesere og orientalere får lett sånne flate ører når det er ett eller annet. Tror ikke han var sur der, han kan ha flate ører når han er ydmyk og skal gi myke ansiktsuttrykk for å tiltrekke seg jenters oppmerksomhet. Edit: Flate ører og rooolig blunking blir ofte kombinert En slags demping kan det også være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 For en nydelig herremann! Jeg vil ha!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Han var jo bare LITT nydelig da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Då fantastisk vakker han er! Har en forkjærlighet for Orientaler, Siameser og Sphynx, blir garantert sistnevnte på meg - en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Nydlig pusekatt! Hærlig grønne øyne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 For en farge, og ikke minst øyne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Hilser fra Scott og sier tusen takk for gode kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Nydelig Samme farge som min orientalerblanding Skulle gjerne hatt en renraset, men det er for mye prating/lyd på rasen til at det er aktuelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Jeg ble så påvirket av denne tråden,at jeg drømte at jeg fikk meg katt i natt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 NYDELIG katt. Rett og slett helt nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 OI! Jeg har tenkt litt på katt i det siste, da jeg gjerne skulle hatt et dyr til, men hund er uaktuelt før Yaris er blitt en to år ihvertfall, og endel roligere, Men tror han hadde satt pris på selskap. Denne pusen var jo bare heeelt rå! Ser ut som en panter i nesepartiet jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Ja, hannene er litt kraftigere her og der enn hunnene. Orientaleren er en livlig katt, men den er ikke så ekstrem som siameseren, verken i lyd eller oppførsel. Han ER en pratsom type, da. Prater og svarer, gjør han. Du får ikke en kjedelig dag med en orientaler i hus. De atletiske kattene er med over alt og elsker å finne på ting sammen med deg. Jeg tror nok at de er i aller høyeste grad dresserbare, klikkertrening er det beste ettersom katter ikke liker tvang. En hærlig rase jeg anbefaler til de som vil ha det lille ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2011 Åååh Orientaler og c.rex står øverst på ønskelista mi over katter, og han der er jo bare fantastisk nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2011 Øynene hans var bare magiske DEN fargen da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 9. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2011 Åååh Orientaler og c.rex står øverst på ønskelista mi over katter, og han der er jo bare fantastisk nydelig. Ta en av hver. Orientaleren er ikke noe særlig til alene- pus. Den vil ha venner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2011 Ta en av hver. Orientaleren er ikke noe særlig til alene- pus. Den vil ha venner Rexen og. Men har to skjønne kattefrøkner, så rasekatter får vel bli når jeg ikke orker hunder mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 2. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Fast gjest på badet: Juletreet undersøkes (dårlig bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 7. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2012 Her en av de andre kattene våre (N) Snødekattens Thai Blue Dragon, Odin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts