Gå til innhold
Hundesonen.no

En god Akevitt.


tm100021
 Share

Recommended Posts

På hotelet bruker vi Gammel Oppland, og et par folk fra Hedmarken mente at den var bedre enn Løiten sin :lol: Christian har kjøpt seg Gilde 2011 sin, han påstår den er best. Jeg aner ikke, har aldri smakt og kommer aldri til å smake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løiten er jo kjent, ellers har du jo evt. juleakevitt siden det er julegave, men aner ikke pris på dette. Men vet at alt går ned rundt julebordet, og syntes selv de er drikkanes.

Er jo også mye godt som Rakfiskfestival akevitt, men det får du dessverre bare tak i på rakfiskfestivalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er litt akevitt-pingler her så vi synes at både Løiten og gammeloppland eller hva den heter, blir for skarpe. Her går det som oftest i Aalborgs jubilæeums akevitt eller Gilde Tafel (den er stilig, er nemlig fargeløs!) og vi synes de har finere rundere smak uten en sånn "terpentin-undertone" som vi synes de andre har.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Svigerfar skal få en bedre akevitt til jul tenkte jeg, maks pris 700 kr. Jeg ANER ikke hva det smaker og har ingen planer om å smake så om noen akevitt kjennere har noen tips setter jeg pris på det :lol:

Ny norsk akkevitt er lansert som heter XXQ EXTRA GOD JUL- lagret på cocnac fat

sjekk https://www.facebook.com/pages/XXQ-EXTRA-GOD-JUL/128246180621446

Den ble også tipset i DN`s julegave tips for polet

http://www.dn.no/vinguiden/article2287343.ece

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...