Shlush Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Må si hun skjuler valpisene sine godt Men jeg tror det er noen søte små der inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Sist så la hun seg ut i bredden mye før enn dybden. La ut ett magebilde på fb nå, men har ikke Mac her og får lagt ut bilde. Om noen vil så er det lov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Hun er så drektig atte! Har du tatt magemål? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Hun er så drektig atte! Har du tatt magemål? nei. Vet ikke om du husker i fjor når hun kunne krympe/øke med 20 cm ved en times mellomrom. Takk Anette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 nei. Vet ikke om du husker i fjor når hun kunne krympe/øke med 20 cm ved en times mellomrom. *Ler* Stemmer. Kanskje like greit å la være 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 nei. Vet ikke om du husker i fjor når hun kunne krympe/øke med 20 cm ved en times mellomrom. Takk Anette Men altså - du må jo måle BÅDE på innpust og utpust, før og etter mat, før og etter tissing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Men altså - du må jo måle BÅDE på innpust og utpust, før og etter mat, før og etter tissing Bare å kjøpe seg en skjemabok med en gang så man får holdt styr på det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Haha jeg står over målingen. Skal se om jeg begynner etter onsdag eller ikke Formen hennes er iallefall bedre i dag. Hun har vært med som hare på skitur og holdt seg formann meg og Blaze. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Tjukketalli! Klart hun er drektig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 (endret) Så spennende å følge med på! Syns ikke jeg ser særlig forskjell, men det var jo ikke akkurat det forrige gang heller. Endret 23. Januar 2012 av Betty Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Er enig med de andre om ribbeina. Og enig med Ingvild angående ventingen. Det blir spennende på onsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Hun er nå 57 rundt ribbena ved brystspissen, og 43 rundt det smaleste av buken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 Hun er nå 57 rundt ribbena ved brystspissen, og 43 rundt det smaleste av buken. Spennende å se om hun vokser nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2012 dette ser jo lovende ut! Skjønner Denali burde hatt kortere pels så ting var lettere å se. Hehehe (må jo grave for å se noe som helst i den polarpelsen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Da er vi spente på imorgen.. jeg elsker å se bilder av Talli så bare fortsett å ta ukesbilder! Men å bruke bildene til preg-test.. nja.. må nok vente noen uker til før de duger til det (kelpien sin det! Så slank og vever at man skulle tro man ville sett drektigheten umiddelbart - men Talli er en mester-valpe-kamufløse!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 dette ser jo lovende ut! Skjønner Denali burde hatt kortere pels så ting var lettere å se. Hehehe (må jo grave for å se noe som helst i den polarpelsen). Det er ikke så mye å se i den korte pelsen heller egentlig Da er vi spente på imorgen.. jeg elsker å se bilder av Talli så bare fortsett å ta ukesbilder! Men å bruke bildene til preg-test.. nja.. må nok vente noen uker til før de duger til det (kelpien sin det! Så slank og vever at man skulle tro man ville sett drektigheten umiddelbart - men Talli er en mester-valpe-kamufløse!) Er spent jeg også Jeg er 90% sikker på at hun er drektig, men så er det de lille 10% da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Når er det UL? *venter spent* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Har time kl 17. Så vet vel ikke før rundt 18 tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Oioioi, blir spennende å vente da! Spørs om jeg må snike meg på nett å sjekke om du har oppdatert på arbeid jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Har time kl 17. Så vet vel ikke før rundt 18 tenker jeg hehe er det ikke selvpining å ta det så sent på dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Har time kl 17. Så vet vel ikke før rundt 18 tenker jeg Hvorfor kunne du ikke hatt den timen tiiidlig i dag?! :angry: Litt små fornermet over at vi må sitte her å vente i heeeele dag jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Pleier ikke få fri fra jobb for å sjekke om bikkja et drektig jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 :frantics: *Bare hjelper Jeanette litt* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Pleier ikke få fri fra jobb for å sjekke om bikkja et drektig jeg Det hadde ikke jeg heller gjort, men nå har jeg sittet her å smugkikket hveeer dag og kan ikke forstå hvor den hunden gjemmer valpene hen og da blir nysgjerrigheten ekstra stor *krysser fingrene* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts