Nowisclee Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Oh, endelig en fordel med å være sykemeldt med influensa! *snufs* f5 all day long! Masse lykke til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 oyoyoy, (alt på en gang. heiaheia) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 HEIA Talli! :bananas: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 f5f5f5f5! Tipper at innen dagen er over ligger det 7 sunne og friske ekorn(eller blir det terrorister?) og koser seg med the competent mom! 4 tisper og 3 hanner, selvsagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Håper de kommer som perler på en snor så det ikke er noen tid til å oppdatere før alt er bra og bare velstand 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 F5! Nå er jeg spent! Heia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 1355 - en gutt med litt hvitt i bryste johoo, nå kommer de på rekke å rad tror jeg Lykke til videre, heiaheia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Ojoj Selvfølgelig når jeg tok med en liten lur så skjer det noe Lykke til med resten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Spennende! f5f5f5 på jobben Grattis med den første guttevalpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Grattis med første valp! Nå er jeg superspent jeg å! Lykke til Talli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kan jeg ombestemme meg og ønske meg kelpie i stedet? Gutt med stjerne på brystet, hører dere?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Uæææ, ,nå ble jeg med ett litt sånn gira her, men nå skal jeg på jobb først og kurs etterpå, så Talli kunne jo gjerne ventet til litt sent i kveld med denna fødinga.. ;p Gratulerer med 1. valp og håper alle kommer seg helberget gjennom fødselsgangen.. (Hurra for smartphones ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med den første valpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Suger og står i alt. Fått navnet Tyrion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Grattis! (null) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med førstefødte! Tyrion var tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Lille Tyrion.. håper han får beholde navnet sitt - det er jo så knalltøft (og Tyrion er en særdeles sympatisk kar!) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Jaa!!!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Fått navnet Tyrion Stakkar, blir dverg han da Er ikke Kelpier større enn 270 g. når de blir født altså? Ikke rart tispa har liten mage da:) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Flinke Talli! Gratulerer med førstefødte Og tøft navn! 3 brødre og 3 søstre til nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Stakkar, blir dverg han da Er ikke Kelpier større enn 270 g. når de blir født altså? Ikke rart tispa har liten mage da:) Talli får tydeligvis små valper, for de pleier ligge på 250-400 gram. Men det gjør egentlig ikke noe det De lå på den nedre delen sist også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Aww grattis med lille Tyrion! Gleder meg til å følge tråden. SPENNENDE JO!!! Skal Ingvild ha tispe eller hann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Talli får tydeligvis små valper, for de pleier ligge på 250-400 gram. Men det gjør egentlig ikke noe det De lå på den nedre delen sist også. Bedre med mange og små, enn få og store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts