MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Dette gikk fryktelig tregt, kjenner jeg! Godt jeg har blader på jobben, ellers hadde jeg kjedet meg Men jeg må liksom inn hit å sjekke hver halvtime. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Jeg holdt meg vel våken til rundt 3-4 så fant jeg ut at jeg like gjerne kunne sove da tempen var lav. Oppe igjen i 6 tiden også sove igjen til 9. Ettersom det ser ut som oppblokkingen blir lang så er jeg nå rigget med ordentlig seng på hunderommet. Talli er ikke helt med på å være der alene så hun går etter meg og prøver "sladre" meg tilbake til hunderommet. Å stenge henne borte fra meg blir bare tull *ler* Så jeg bor når på hunderommet og må nok innta alle måltider her også. Ser desverre ut som oppblokkingen blir lang og slitsom, temperaturen er fortsatt lav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde&Lotte Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Jah, veldig spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Masse, masse lykke til - regner med de kommer på løpende bånd i løpet av ettermiddag/kvelden! Er du alene denne gangen? Edit: måtte gå tilbake i tråden og se hva jeg tippet av valper etter UL. Fem tisper og en hann, tippet jeg...og det står jeg på ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 BE TALLI SENDE OVER OPPBLOKKINGSVIBBER; NÅ! *løper rundt seg selv* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Blir fint å sitte på kurs og følge med utover dagen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Da er vi i gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Ojojojojoj! Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Lykke til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Lykke til, jenter Da er vi i gang Lykke til, jenter, både to- og firbeinte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Ih spennende! Masse masse lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Spennende! Masse lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 For en spennende dag! Tvi tvi tvi - krysse fingre - kaste salt over skulderen og snu seg 3 ganger mot klokka - banke i bordet - touch wood.. ma.o. lykke til til dere alle sammen! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 OOOH!! Så gøy! Lykke til, ser ut som at det blir endel f5 trykking rundt om i de soniske hjem i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 lykke lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Så spennende! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Spennende! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Oioioi bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Lykke til! Vil ha livecamera! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Æh! Lykke til! Go-go, Talli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Masse lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Lykke til :bananas: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 HEIAHEIA! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunhildM Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Lykke til! Heia Talli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts