MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Heia tispene! Mamma, som faktisk får updates av meg på melding og er veldig interessert, til tross for sine store motsigelser på mitt valg om å anskaffe meg hund nummer to, er nysgjerrig på fargen på valpene! Regner med de alle er sjokoladebrune eller røde så langt Kan du skille rød og sjokolade fra hverandre så tidlig? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 kl.1543 - tispe 216 gram. kallenavn Meera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 dette er alt for spennende og gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Grattis med 3 valper alt, følger med i spenning! Og flotte kallenavn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Nå popper de som popcorn! Heia Talli! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Ekorn bebiser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Herregud så pene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 *hopper opp og ned!* Nurkene sine det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Aw, jeg syns nesten de er søte allerede jeg (selv om vi bare ser en brun klump som sutter ) Den ene ser jo ut som den kjemper seg på beina allerede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Jaaaaaa, tisper!!! Jeg trykker også f5 stadig vekk. Bare MÅTTE ha med pcen min inn på mikrokurset, selv om den måtte blitt kvernet om jeg hadde sølt bakterier på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer! Yay for 2 jenter og 1 gutt så langt. herlige navn. Gleder meg til å høre resten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Så søte små bebiser Lykke til videre Nå er det 46 brukere som leser dette emnet. Mange som er spente ser det ut som ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 De røde farer og jeg er ute på tur, og jeg er så glad nå at jeg nesten gråter, noe Aiko skjønner lite av. To tisper er jo helt perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Innser at oppvaska jeg burde ta i mens Ask sover blir ignorert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Woohoo! Gå Talli Krystallkulen min sier at det skal komme to tisper til og to hannhunder til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 JAAA GO TALLI fy så spännande! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Så vanvittig moro da!! Og så nydelige navn! *går rundt seg selv i renspiket entusiasme* Hjalp å dra på tur ja, da kom det ikke bare en men 2 små jenter.. Håper også disse får beholde navnene sine.. er jo suverene navn. Og Asha må jo bli en skikkelig tøffing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kl.1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram. kl.1520 .- tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha kl.1543 - tispe 216 gram. kallenavn Meera *samle sammen* 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kl.16.15 en tispe til: kallenavn Dany. Litt bekymret for Talli da hun ser ut som hun har fått hikke :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Er det ikke bra å få hikke under fødsel? *håpe alt går bra* Og så et sikkert teit spørsmål, hvordan skiller du de så du vet hvem som er hvem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Jeg elsker Asha allerede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Kl.1355 - en gutt med litt hvitt i bryste 270 gram. Kallenavn: Tyrion kl.1520 .- tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha kl.1543 - tispe 216 gram. kallenavn Meera Kl.16.15 en tispe til: kallenavn Dany. HEIA TALLI! Fysj på hikken! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Er det ikke bra å få hikke under fødsel? *håpe alt går bra* Og så et sikkert teit spørsmål, hvordan skiller du de så du vet hvem som er hvem? Det er en hannhund En tispe med hvitt i bryste, en tispe med litt hvitt på bakpoten, og en jeg foreløpig ikke ser noe hvitt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts