[email protected] Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Hei Soniser! Her er vårt nye familietilskudd, Waluna Av Nixenspitze. Planer for Luna er utstilling, kløv, generell lydighet og etterhvert agilty på hobbybasis. Nå skal hun få lov til å leve som skikkelig valp sammen med pappa Leo Er hun ikke nydelig? Siter
MaritaS Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Lekker! Er hun like myk som hun ser ut? Siter
[email protected] Skrevet 23. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2011 Lekker! Er hun like myk som hun ser ut? Takk skal du ha! Ja hun er nokså myk Siter
Synnikken Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Herreguuud for en skjønn liten pelsdott! Får lyst å sette henne på pynt i sofaen jo! Siter
Krilo Skrevet 23. November 2011 Rapporter Skrevet 23. November 2011 Gratulerer så masse med frøkna! Kos deg masse med pelsballen i hus Siter
idaa.sp Skrevet 24. November 2011 Rapporter Skrevet 24. November 2011 Så nusselig! Å den pelsen da! Siter
Guest Michellus Skrevet 24. November 2011 Rapporter Skrevet 24. November 2011 Nommin så søøøt Pappa Leo er vel en stolt far han nå? Siter
Gjest Skrevet 24. November 2011 Rapporter Skrevet 24. November 2011 Så fiiiiin! Var noen innom butikken jeg jobber for ett par dager siden som skulle hente Eurasier-valp, kanskje fra samme kull? Supernydelig pelsdott altså! Siter
[email protected] Skrevet 24. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2011 Tusen takk skal dere ha, hun er utrolig herlig Så fiiiiin! Var noen innom butikken jeg jobber for ett par dager siden som skulle hente Eurasier-valp, kanskje fra samme kull? Supernydelig pelsdott altså! Takk! Ååh, sier du det! Det kan godt hende, er vel et par valpekjøpere fra Oslo vet jeg. Nommin så søøøt Pappa Leo er vel en stolt far han nå? Tusen takk Ja, det er han, veldig forsiktig med henne enda, og de ligger mest å sover, men er nok ikke lenge til det snur Siter
[email protected] Skrevet 26. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2011 Nå har de blitt varme i trøya begge to Luna tror hun må ta skikkelig sats for å komme over lista på kjøkkenet. haha Siter
Lola Pagola Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 For en nydelig liten fleeceball gratulerer! Siter
LFM73 Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 Så skjønn...! Vi kommer til å bli godt kjent med kullbroren, han skal til noen gode venner av oss. 1 Siter
LindaM Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 Åh, for en herlig lita jente! Så søte de var sammen, også! Siter
Aslan Skrevet 26. November 2011 Rapporter Skrevet 26. November 2011 Spisshundvalper altså Helt nydelig er hun! Siter
[email protected] Skrevet 28. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2011 Tusen takk skal dere ha! Luna har blitt tre måneder allerede, tiden flyr! Hun er en veldig sosial og glad valp, håper hun fortsetter slik! Hun elsker å gå turer, leke og å bade/grave i vannskåla. Vi var hos veterinæren i går for vaksine, og hun veier nå 8,1 kg Nå er det ikke lenge til vi starter på valpekurs, så skal vi på utstilling i februar på hellerudsletta, akkurat 4 mnd. Med et lite hjerte i panna Siter
MaritaS Skrevet 29. Desember 2011 Rapporter Skrevet 29. Desember 2011 Så stor hun har blitt. Tar hun fortsatt sats for å komme over dørkarmen? Trur det var noe av det søteste jeg har sett Siter
[email protected] Skrevet 29. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Desember 2011 Så stor hun har blitt. Tar hun fortsatt sats for å komme over dørkarmen? Trur det var noe av det søteste jeg har sett Ja, hun vokser for hver dag! Haha, nei nå har hun skjønt at det faktisk går ann å gå over. Haha Siter
skaujenta Skrevet 30. Desember 2011 Rapporter Skrevet 30. Desember 2011 Steike meg for en nydelig liten pelssak! Gratulerer Siter
[email protected] Skrevet 15. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2012 Tusen takk! Luna har vokst mye og blir femten uker i morgen! Hun er fortsatt veldig herlig og sosial Snuppa har begynt på valpekurs, som er kjempemoro! Vi har vært på eurasiertreff, hvor vi møtte fem valper fra kullet hennes, utrolig moro å se dem igjen, glade og flotte hele gjengen. Ellers skal vi til hellerud på utstilling 5.feb, akkurat fylt fire måneder. Fire av kullsøskene til Luna. Siter
[email protected] Skrevet 1. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2012 Og et lite klipp fra idag av far og datter :-) http://www.youtube.com/watch?v=Vgp31bvwJTE&list=UU63trrykdbzFSV4aqMNMxYw&index=1&feature=plcp 1 Siter
Recommended Posts