Krilo Skrevet 29. September 2013 Rapporter Skrevet 29. September 2013 Det er sånn bilde man skal forstørre og henge opp på veggen det! Siter
Aslan Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Han er altså så fantastisk vakker Det er sånn bilde man skal forstørre og henge opp på veggen det! Samboer sier vi har nok Thorvald på veggen Siter
Aslan Skrevet 19. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2013 Thorvald så en hund utenfor hagen i dag og stilte seg opp så pent at jeg bare måtte ta bilde Begynner å bli pelsa igjen nå gutten 3 Siter
Aslan Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2013 Siden sist har det stort sett vært turer i skogen på oss. Thorvald har blitt øyelyst igjen og der var alt bra, han har en mild PPM som er uendret fra i fjor, så der er alt fint og flott gitt Har også vært på en utstilling hvor Thorvald fikk excellent og CK Vi har sysla endel med geocaching etter at vi flytta, det har nå ført til mange fine turer Sånn kort oppsummert i bildevariant Tidvis har vi hatt snø også! Selv når jeg er objektiv syns jeg Thorvald har et ganske bra hode altså Han skulle hatt bedre underkjeve, men ellers er det mye bra, altså Like glad i senga vår som vanlig Fått seg bedlington-kompis! Lært seg å gå på vannet Mere snø! Bustetrollet Vintersesongen med innetrening ( ) er igang, helt greit 1 Siter
Krilo Skrevet 18. November 2013 Rapporter Skrevet 18. November 2013 Fineste Thorvald det og skulle så ønske dere, eller vi, bodde nærmere! 1 Siter
Tabris Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Så helt utrolig søt, bamsegutten! Thorvald virker jo BARE søt og god! 1 Siter
Aslan Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2013 Fineste Thorvald det og skulle så ønske dere, eller vi, bodde nærmere! Ja! Det hadde vært så stas det Fjompenissene fortjener hverandres vennskap Så helt utrolig søt, bamsegutten! Thorvald virker jo BARE søt og god! Hihi takk han er stort sett verdens godeste bamse, godt med voksen hund! Siter
Vimsan Skrevet 23. November 2013 Rapporter Skrevet 23. November 2013 Han är bara gullegod han där alltså Bamsegutt Thorvald Siter
LindaM Skrevet 24. November 2013 Rapporter Skrevet 24. November 2013 Verdens fineste Thorvald! Nydelige bilder Har ikke vært her inne på en stund nå, så blir litt på etterskudd, men gratulerer så mye med patella-frie knær! Det er jo fantastisk! Siter
Aslan Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2013 Han är bara gullegod han där alltså Bamsegutt Thorvald Ja, han er det, lille klumpen min Verdens fineste Thorvald! Nydelige bilder Har ikke vært her inne på en stund nå, så blir litt på etterskudd, men gratulerer så mye med patella-frie knær! Det er jo fantastisk! Ja, virkelig årets beste nyhet det Ble så glad! Og takk Siter
MegaMarie Skrevet 26. November 2013 Rapporter Skrevet 26. November 2013 Haha, så kult bilde der han gikk på vannet 1 Siter
Aslan Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2013 Haha, så kult bilde der han gikk på vannet Ja Er bare så surt at jeg ikke hadde med kamera, for det motivet hadde fortjent bedre enn blurry mobilbilde Men tror ikke jeg skal få ham til å gjenta stuntet, jeg har ikke lyst til å måtte svømme etter ham om uhellet er ute Siter
skilpadde Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Åh,Thorvald jo! Blir sjarmert i senk, jeg Fineste lappisen! 1 Siter
Aslan Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Åh,Thorvald jo! Blir sjarmert i senk, jeg Fineste lappisen! Siter
Aslan Skrevet 10. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Vi har hatt vinter, heldigvis fikk vi kosa oss masse, siden det nå driver og regner bort igjen Aldri for kaldt til å dyppe tærne i elva syns Thorvald Snøbad er herlig Og for en gangs skyld ble det knipset et bilde av meg og godeste Thorvald ilag Godklumpen min 4 Siter
Aslan Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Lapphunder er SØTE Ja Siter
Aslan Skrevet 11. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Desember 2013 Thorvald og jeg har ikke akkurat hatt apport som gulløvelse, men nå har vi nesten en halv øvelse i det minste og fart da.. Men den trenger vi ikke snakke om enda Den beste repetisjonen vår filma jeg ikke da, men da galopperte han faktisk ut, helt sant 2 Siter
Enits Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Jeg må si, thorvald er den vakreste og fineste lapphunden jeg vet om. Er akkurat sånn de skal være ! ♥♡ Siter
Aslan Skrevet 18. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2013 Jeg må si, thorvald er den vakreste og fineste lapphunden jeg vet om. Er akkurat sånn de skal være ! ♥♡ Nå er det juleferie fra innetreninga, ikke den beste treninga sånn fokusmessig, men fikk skikkelig gjennombrudd på apport i dag Innkomst gjorde han nesten som han alltid skulle ha fått det til, flere repetisjoner med fin fart ut, og tilogmed et par ganger kom han inn igjen med apporten. For artig prøvde vi litt med apport over hinder, og det var stas syns Thorvald! Kanskje jeg ikke skal gi opp lell Fellessitt begynner å bli bra "Det var sånn, ja?" Viktig med forstyrrelser :D 2 Siter
Aslan Skrevet 19. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2013 Må bare legge ved denne, kan jo si det sånn at apporten sitter ikke dritbra som øvelse enda, og Thorvald er litt søtt når han nesten får til å gjennomføre, også misser litt på gjennomføringa 3 Siter
Aslan Skrevet 26. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2013 Jula 2013 Lammebein fra Hundegodt ble julemiddagen til Thorvald 2 juledag kosa vi oss på tur i blåholke i marka med oppdretteren til Thorvald og deres hunder Lapphund i medvind: POFF pels Leker med muttern Baltokompis! "Ikke engang TENK på det" Priceless av Balto 4 Siter
Aslan Skrevet 30. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2013 Et nesten-perfekt ståbilde av Tjukken Han står og kikker etter hyggelig dame med godbit 5 Siter
Maria Skrevet 2. Januar 2014 Rapporter Skrevet 2. Januar 2014 Ååå. Jeg vil ha en Thorvald-kopi. Ikke lapphund, men en kopi av den fine, kjekke pelsdotten der. Makan til vakkert vesen 1 Siter
Recommended Posts