LinL Skrevet 27. September 2014 Rapporter Share Skrevet 27. September 2014 Søte Thorvald 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 4. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 Veldig herlig sykehjemsbesøk i dag. Alle besøkene våre er koselige og fine, men noen er bare sånn ekstra vellykka liksom. Thorvald var veldig fin i dag, og ble et bra samarbeid med pleierne på jobb. Mye avhenger av de altså. Nå er Thorvald full i hodet sitt stakkars, en lang time med triks og kos og magen full av frolic Er sånne dager som gjør at jeg fortsetter å ville bruke litt av fritida mi på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Jeg elsker høsten, altså. Også er det noe HELT eget med grytidlige, kalde høstmorgener: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Høsten er beste årstiden. Og tur med hund om høsten er fantastisk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Thorvald 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Fining! Og flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 18. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Takk @Tabris Høsten er spesiell og fin altså Takk @Lola Pagola og @Marie :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 9. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2014 I det siste har det egentlig ikke skjedd veldig mye. Undertegnede sitter med hovedoppgave, men etter jul skal jeg bli et levende menneske igjen Litt turer har vi da vært på lell da Vi er litt hos min storebror og hjelper til med oppussing i tide og utide også, Thorvald vil også hjelpe Og ellers skal det jo antageligvis komme en frierinne helt fra Finland til Thorvald ila neste år. Hun har hatt kull før, han har ikke, så for å ihvertfall utelukke en mulig feil"kilde" avtalte vi at jeg kunne få tatt sædprøve av ham. Forventet ikke å finne noe galt, men litt for å roe sjela til de som skal reise så innmari langt bare for å bruke lille Thorvald Helt klart flaueste veterinærtimen jeg har vært på En snill dame med en høyløpsk samojedtispe stilte opp som lokkedue, og vet ikke helt hvem av hundene som var mest skuffa over at det ikke ble noe ordentlig action, men Jaja, det gikk jo som det skulle, kjapt og greit, og resultatet var bra. Pluss på alle områder sa veterinæren, så ingen grunn til å være bekymret her. Thorvald var klar for mer action med lokkedua omtrent idet veterinæren gikk ut av rommet med prøven, så han var ikke særlig preget av situasjonen Jaja, han virker, det kan vi jo trygt si Fikk hilse litt på fronten av lokkedua også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. November 2014 Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Favorittlappen min Han der er pen både utapå og inni Blir veldig skumselt med minithorvalder, enda godt det ikke er du som skal ha kullet og pushe valper. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Favorittlappen min Han der er pen både utapå og inni Blir veldig skumselt med minithorvalder, enda godt det ikke er du som skal ha kullet og pushe valper. Takk Psst, kommer til å pushe kullet selv om jeg ikke skal ha det hjemme hos meg jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. November 2014 Rapporter Share Skrevet 10. November 2014 Psst, kommer til å pushe kullet selv om jeg ikke skal ha det hjemme hos meg jeg Bra, gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2014 Hver gang Thorvald skal få tørrfisk blir han utrolig gira, det er nesten så han danser 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 haha, øya triller jo nesten ut av hodet på han når han skjønner han skal få tørrfisk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 27. November 2014 Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 Endelig kommer det Thorvald-bebiser. Herregud, så skjønn han er. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 haha, øya triller jo nesten ut av hodet på han når han skjønner han skal få tørrfisk! Jepp, sånn er han alltid når han får tørrfisk, ikke særlig glad i det han nemlig Endelig kommer det Thorvald-bebiser. Herregud, så skjønn han er. Hihi Jubler ikke helt før de små er født da, er fortsatt mye som kan gå galt, hilsen pessimisten Takk ______________ Thorvalds mamma er på besök hos oss for tida. Knoll og tott alltså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Så skjønn han er, og SÅ glad for tørrfisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 11. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2014 Takk @Klematis Tørrfisk er en slager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 12. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Thorvalds mamma er fortsatt til oss, men i dag blir hun levert tilbake, tror familien hennes savner henne masse Men vi har nå kosa oss, og fått noen fine turer, selv om det ble færre enn jeg håpte pga dårlig vær og lite tid. Men i helga fant vi jo litt snø! For det meste særdeles behagelige vesen de der to Og SKJØNT enige om at de får for lite mat. Sitas matmor glemte nemlig å fortelle henne at hun trengs å slankes, så det er Sita helt uenig i 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Som de koser seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Plutselig ble det skiiiikkelig vinter. Bare for en kort stund ser det ut som på værmeldinga, menmen. Leve i nuet etc 22.12, før det skikkelig store snøfallet, men fint fordet Fra første juledag har vi fått rundt en halvmeter snø, og det har holdt seg kaldt, så det er skikkelig herlig puddersnø Fordi vi er latterlig late på formiddagen er vi mest ute i skogen etter at det har blitt mørkt, men vi har nå så fin hage, så kan leike der og Thorvald koser seg som alltid når han får tørrfisk. Da blir han helt som en katt, kaster tørrfisken rundt til seg selv, hopper etter den, graver og borrer hodet nedi snøen. Snart fire år gammel og "liksom" voksen og fornuftig Thorvald gror pels for tida "Har du mere??" 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Skikkelig snørev jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2014 Fine Thorvald 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 30. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2014 Herregud så flott han er Det nest siste bildet var bare utrolig nydelig! Skikkelig snøtroll 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2015 @Marie hihi ja, han er litt snørev, hopper alltid slik når han jakter på noe @Malamuten takk @Lunatic takk! Han savner snøen nå, jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 3. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2015 Thorvald er snart 4 år gammel, hårbajll 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts