~Marlene~ Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 jeg blir mere å mere imponert åver denne jenta;P tenk at hu klarte å gi meg gode argumenter mot å få hund som jeg skulle si til mamam! å jammen fikk jeg jo ikke mira hu er virkeli mitt idol nå, jeg vil blir som henne*enda jeg er eldre* :roll: HURRA FOR BENEDICTE! du er best;P cita kan vell ikke hente en brus til meg å;P? hahah
Ingvild Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Enig, Benedicte er så absolutt ei beundringsverdig jente. Hun kan så utrolig mye, og er engasjert og kjempegrei.
Benedicte Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Tusen takk, det var utrolig snilt sagt av dere *flau* Det varmer så
Tini Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Nå kjenner jo ikke jeg deg da.. men du virker som en utrolig dyktig person når det gjelder hund.. Så stå på..
Heidihj Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Kjenner deg ikke jeg heller, men du veirker velidig flink og du kan mye. Møtte deg jo på vikingeskipet og du virka veldig hyggelig. Du fortjener masse ros Stå på Benedicte =D>
Benedicte Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 :oops: Tusen takk skal dere ha
Mud Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Skal jeg kaste meg på? Jeg håper jeg blir like flink som deg når jeg blir stor!Eller større Utrolig imponerende
Benedicte Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Skal jeg kaste meg på? Jeg håper jeg blir like flink som deg når jeg blir stor!Eller større Utrolig imponerende :oops: Hvordan kan du si noe slikt? Du har 100 ganger mer erfaring enn meg, og har tatt deg av "nervevrak" som ikke har hatt det så bra før! Jeg bøyer meg i støvet, jeg!
LiLi Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Skrevet 15. Desember 2005 Enig' date=' Benedicte er så absolutt ei beundringsverdig jente. Hun kan så utrolig mye, og er engasjert og kjempegrei. [/quote'] Enig Det er min erfaring også, selv om jeg bare kjenner deg fra forumet, Benedicte
Benedicte Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Skrevet 15. Desember 2005 Enig Det er min erfaring også, selv om jeg bare kjenner deg fra forumet, Benedicte Tusen takk
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar