Enits Skrevet 12. November 2011 Rapporter Share Skrevet 12. November 2011 "Du har blitt kastet ut av chatten" Anette, hjeeeeelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 12. November 2011 Rapporter Share Skrevet 12. November 2011 (Neida, det er ikke min skyld ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. November 2011 Rapporter Share Skrevet 13. November 2011 Er'ke fiksa! Måtte sjekke. Trooor det skjedde i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 13. November 2011 Rapporter Share Skrevet 13. November 2011 INGEN liker dette!! Stakkars adminene våre! Jeg gjør... det ble veldig enkelt å se hvem som skrev Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 13. November 2011 Rapporter Share Skrevet 13. November 2011 Jeg gjør... det ble veldig enkelt å se hvem som skrev Haha, fikk med meg det der. Enig i at det var lett å se hvem som skrev, men det ble da så fryktelig kronglete å se hva de skrev! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. November 2011 Rapporter Share Skrevet 13. November 2011 Jeg får ikke komme inn og se på chatten jeg Får bare en feilmelding: [#CSTART-0] Det oppsto en feil ved innloggingen. Vennligst kontakt en administrator. Anse dere som kontaktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. November 2011 Rapporter Share Skrevet 13. November 2011 Jeg får ikke komme inn og se på chatten jeg Får bare en feilmelding: Anse dere som kontaktet Jeg og. Eller den gangen jeg kom inn, var det samma shiten som i går, så jeg gikk ut igjen. EDIT: Ikke samtaleemnet, men avatarer, altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2011 Rapporter Share Skrevet 13. November 2011 I går var det i orden, i dag er det tilbake igjen. Jeg fikk også at jeg ikke kom inn, men trykket bare på chat-knappen en gang til og da kom jeg inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Ein kjapp morgontest, og no er det faktisk slik det skal vere hos meg. Så får vi sjå om det varar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Kjapp test nå og det fungerer ikke som det skal. Jeg og Espen er på saken altså vi prøver og fikse. 2ne: når du får den så må du bare prøve f5 til det fungerer, feilmeldingen er at du får kontakt også er det et sted på internett mellom deg og chatten så mister den kontakt og kobler deg av igjen, vi så du koblet inn og av på chatten mange ganger som er typisk når man får den feilen og det er magisk lite jeg får gjort enn be deg trykke f5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Så tålmodig er jeg ikke, AnetteH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. November 2011 Rapporter Share Skrevet 14. November 2011 Så tålmodig er jeg ikke, AnetteH De dedikerte prøver i timesvis Ellers sier jeg som telefonsvarere: prøv igjen senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Skjer'a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Skjer'a? vi er på saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 17. November 2011 Rapporter Share Skrevet 17. November 2011 Dette er ikke morsomt lengre, jeg har ikke kommet inn på chatten i nesten en uke, og jeg har prøvd både når det er 5 og 14 der inne, på dagtid og kveldstid. Det har blitt mer som en ekslusiv klubb enn noe for alle *furt* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts