Bjerknez Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Tenkte kanskje jeg kunne lage en tråd hvor vi kan legge inn bilder av hvordan vi har det rundt oss der vi sitter og redigerer bilder/surfer på nett. Litt morsomt å se hvordan andre har det rundt seg Her er vertfall mitt lille "gutterom": 1 Siter
Kaja Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Jeg har laptopen på fanget eller på stuebordet jeg 3 Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Jeg har laptopen på fanget eller på stuebordet jeg Jeg og, og det gidder jeg ihvertfall ikke å ta bilde av etter det tekniske vidunderverket til Bjerknez. Siter
Bjerknez Skrevet 10. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2011 Haha... teknisk vidunderverk faktisk Siter
Anette Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Pakket vekk kamera og slikt pga visning så ble mobil bilde Godt bildet er så mørkt så det ikke viser antall pcer under pulten Siter
Bjerknez Skrevet 10. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2011 Meget imponert Siter
Tore Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Håper ikke så veldig mange har dedikert Fotostudio... :icecream: Her er mitt rothøl... Har vært i bruk i lang tid så det er mye rot og småting. Mye som ikke oppevares her... Kombinert : PC, MediaServer, Fotostudio, Videostudio, Musikklytting, Gaming-rigg, Miniverksted, Firmakontor +++... Siter
MegaMarie Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Ah, fikk lyst å vise det nye ommøblerte gutterommet mitt, men jeg er ikke hjemme (Riot her - er hos Megamarie). Skal gå til innkjøp av nytt skrivebord over nyttår siden jeg foreløpig bruker et svært kjøkkenbord på fire ben. Specs på maskinene dine, Bjerknez? Siter
rottmaneier Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Her sitter jeg også med laptopen på fanget i sofaen Men har ett datarom hvor gubben sitter. Men det er det virkelig ikke verdt å ta bilde av Siter
soelvd Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Håper ikke så veldig mange har dedikert Fotostudio... :icecream: Her er mitt rothøl... Har vært i bruk i lang tid så det er mye rot og småting. Mye som ikke oppevares her... Kombinert : PC, MediaServer, Fotostudio, Videostudio, Musikklytting, Gaming-rigg, Miniverksted, Firmakontor +++... Er det rot? Da kommer det ingen bilder av min pult, haha.. Og jeg tenker på hva jeg sier! Siter
Bjerknez Skrevet 11. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2011 Ah, fikk lyst å vise det nye ommøblerte gutterommet mitt, men jeg er ikke hjemme (Riot her - er hos Megamarie). Skal gå til innkjøp av nytt skrivebord over nyttår siden jeg foreløpig bruker et svært kjøkkenbord på fire ben. Specs på maskinene dine, Bjerknez? Stasjonære er er en "selvbygd" pc via Netshop og har følgende spescs som jeg husker: 12GB RAM 2TB HD De råeste skjermkortene som var å få tak i for to år siden i SLI i7 CPU Er det jeg kom på i farten. Kostet meg nesten 30.000,- m/skjerm Den ene Laptop'en er helt ny og kostet 7.900,- på Lefdal. Helt vanlig laptop men den har formidabel batterikapasitet. Har hatt den på og brukt den lett i over 9 timer. Har denne med på reise etc. Har også en iPad som jeg bruker i jobbsammenheng. Den siste Laptop'en er en 7 år gammel Dell XPS med 4GB. ram og Full HD skjerm (1920x1280) samt et kraftig skjermkort. Den bråker som et vondt år og sluker strøm, men den har holdt i 7 år og den er like fin den dag i dag. Dog er det madammen som har tatt over denne nå Siter
Tricolor Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Jeg sitter også i sofaen med laptopen på fanget. Har forøvrig en LaCie extern harddisk på 1,81 TB hvor jeg lagrer bildefilene. Min eldste sønn lo rått da jeg hadde kjøpt den, han mener at jeg aldri vil få den halvfull engang. Siter
Bjerknez Skrevet 11. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2011 Så sant du ikke sitter på formidable mengder med data, såskal det nok litt til å fylle den opp Har i skrivende stund litt over 17.000 bilder på pc'en (lett blanding av raw og jpg) og jeg bruker ikke mer enn 113GB. Tror nok både min og din disk blir byttet ut og eller stopper opp før man når grensen, så jeg forstår i grunn sønnen din som dro litt på smilebåndet. Siter
Anette Skrevet 13. November 2011 Rapporter Skrevet 13. November 2011 Så sant du ikke sitter på formidable mengder med data, såskal det nok litt til å fylle den opp Har i skrivende stund litt over 17.000 bilder på pc'en (lett blanding av raw og jpg) og jeg bruker ikke mer enn 113GB. Tror nok både min og din disk blir byttet ut og eller stopper opp før man når grensen, så jeg forstår i grunn sønnen din som dro litt på smilebåndet. Pcen min har 3,9 Terra og jeg har ca 200 gb ledig. Bildene mine (og jeg har mye ) tar ca 100gb alt annet er spill, serier og ræl Siter
Bjerknez Skrevet 14. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2011 100GB. med bilder er faktisk ganske mye ja, og når man nermer seg 2TB.med bilder så har man ekstreme mengder og jeg tviler på at det er veldig mange som har så mye. Men noen få er det sikkert. Siter
Tore Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 2003 - 2011 Har ca 3,4Tb og 0,6Tb ledig, fordi jeg sletter unna... Irriterer meg grenseløst at HDD prisene har gått opp i skyene... none uker siden 560kr, nå 1700kr for samme HDD.... Dette bør bedre seg snart, for jeg har vært tom for plass lenge... Målet mitt er å alltid ha backup av ting, å da trenger man dobbelt så mye plass som man ellers skulle trenge... Har slettet unna mye backup av "ting som ikke er så viktig" for å få plass til nytt... Siter
Riot Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Ah, fikk lyst å vise det nye ommøblerte gutterommet mitt, men jeg er ikke hjemme (Riot her - er hos Megamarie). Skal gå til innkjøp av nytt skrivebord over nyttår siden jeg foreløpig bruker et svært kjøkkenbord på fire ben. Specs på maskinene dine, Bjerknez? Hadde helt glemt tråden. Ikke noe fancy bilde her, men Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Hadde helt glemt tråden. Ikke noe fancy bilde her, men Til å ha så mye forskjellig teknisk, synes jeg den pinnestolen var litt stusselig, Riot! 2 Siter
HeleneFS Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Til å ha så mye forskjellig teknisk, synes jeg den pinnestolen var litt stusselig, Riot! Jeg skulle akkurat til å si det samme Enig med SandyEyeCandy! 1 Siter
Riot Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Haha. Jeg har en stressless i ekte skinn som er en fryd å sitte i, men jeg ble påkjørt for et par år siden og har ikke hatt skikkelig rygg siden. Så tidligere i år tok jeg den bare vekk siden jeg var lei av å hele tiden måtte reise meg og slikt. Vel, også det at den blir sykt varm over tid. 1 Siter
Anette Skrevet 29. November 2011 Rapporter Skrevet 29. November 2011 Har slik i svart Ahh... deilig! fikk slik på jobb også fordi nakken hadde det best i en slik en. Nå må jeg snart ta bilde for nå har vi rigga opp pc pulter til den grad her Siter
Riot Skrevet 30. November 2011 Rapporter Skrevet 30. November 2011 Nakken? Sitter du med hodet helt bak? Lener meg alltid framover. PS: Hvor fikk du tak i den og pris? Skulle gjerne også sett på noen pulter men vurderer å kjøpe plate og føtter separat siden jeg ikke er så fan av de som er der ute ferdiglaget. Billigere blir det også. Siter
Recommended Posts